.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?
Ik heb je '[FP]'-tag uit de titel gehaald. Alles in dit forum gaat over de FP, dus is een speciale tag niet nodig. Verder heb ik je titel aangevuld.
De schrijver van het artikel (dat ben ik dus) heeft een paar jaar als VS-devver gewerkt en is dus wel zo'n beetje op de hoogte van het juiste gebruik van het tooltje. Het artikel, dat gaat over 'spioneren' om 'windows te vinden' maakte echter deze visuele representatie van een woordspeling te mooi om te laten liggen.
De volgende keer zal ik er met grote rode letters 'HUMOR' in monteren. Helpt dat
De volgende keer zal ik er met grote rode letters 'HUMOR' in monteren. Helpt dat
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Een smiley misschien welRataplan schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 16:29:
De volgende keer zal ik er met grote rode letters 'HUMOR' in monteren. Helpt dat![]()
.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?
Ik heb een hele hoop Sherlock-Holmes-op-driekwart-plaatjes voor m'n neus gehad, maar kon niks moois vinden - en als je tijdens het schrijven continu op je hoede moet zijn om het niet over 'MS MS' te hebben (very funny! Thanks Microsoft!), dan veroorloof je jezelf ook wat makkelijker een flauw geintje.Korben schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 16:49:
[...]
Een smiley misschien welIk moet zeggen dat ik zelf als hardcore developers na een keer met m'n ogen knipperen wel zag wat er bedoeld werd, maar ik denk dat de gemiddelde tweaker dat niet doet. Een speurhond was misschien wat voor de hand liggender geweest.
Ik had eigenlijk de hoop dat juist tweakerpubliek dit wat makkelijker zou oppakken, vooral omdat je niet hoeft te weten wat het programma doet om de grap te zien (of je moet geloven dat er daadwerkelijk software is die met een druk op de knop winkeldieven (well, sorta) voor je opspoort). Ik zal - serieus - volgende keer wat meer afstand proberen te houden
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Ik vind me zelf een bovengemiddelde gebruiker maar de 'grap' was totaal aan mij voorbij gegaan. Ik moet wel eerlijk toegeven dat ik het zelfs na je uitleg nog niet echt snap. 
Een plaatje van een winkel of een logo van Windows of Microsoft was ook al prima geweest.
Een plaatje van een winkel of een logo van Windows of Microsoft was ook al prima geweest.
Ik denk eigenlijk niet dat de topicstarter en de paar reagerende gebruikers representatief zijn voor de groep 'tweakerspubliek'Rataplan schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 16:55:
[...]
Ik had eigenlijk de hoop dat juist tweakerpubliek dit wat makkelijker zou oppakken
🌞🍃
Pagina: 1