[CR-RW] Gegevens niet zichtbaar

Pagina: 1
Acties:

• Hobbles
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 00:49
Even specificatie's van CD station: het is een LG GCE-8525B, deze is aangesloten als secondary master en wordt ook herkend door windows en in het boot-scherm.

Probleem is nu dat wanneer ik een CD probeer te lezen, er in de Explorer geen gegevens op blijken te staan. Mijn eerste gedacht was dat het aan de CD lag, maar na een controle met een andere computer bleek dat deze CD gewoon werkte...

Ik heb al geprobeerd nieuwe drivers te installeren, firmware te updaten... maar niets helpt :'(

Iemand een idee?

Everything is possible if you really want it.

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:04

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Ik denk dat je Aspi-layer niet goed is.. met ForceAspi kun je deze fixen :)

Hier staat tekst

• Hobbles
Ik heb geprobeerd wat je zei; aspichk.exe zegt nu: ASPI is properly installed and is fully operational...

Maar nog steeds kan ik geen CD's lezen...

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:04

Sjaak_Afhaak

Bleh!

aspiinst.bat moet je hebben, die overschrijft de huidige aspi-layer. misschien dat dat wil helpen.

Hier staat tekst

• Hobbles
die heb ik eerst uitgevoerd en daarna met aspichk.exe gecontroleerd als alles goed was verlopen. Volgens het programma is dit wel zo. Maar nog steeds kan ik geen bestanden lezen op mij CD...

• APClll
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:53

APClll

FP ProMod

[DPC] Team Grazzie

Heb je er ook last van bij andere CDRW's, die door iemand anders gebrand zijn?

Ik beschrijf mijn RW's namelijk via 'DirectCD', zodat ik ze kan benaderen als een harde schijf. Erheen slepen = branden. Net een USB-stick, maar dan breekbaar :Y)

Ik kwam er laatst achter dat dat 'DirectCD' niet altijd standaard wordt ondersteund... :'( Hele CD volgeschreven, en vervolgens er niets mee kunnen doen...

[ Voor 16% gewijzigd door APClll op 08-07-2005 19:29 ]

Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......

• Hobbles
Andere CD-roms kan ie ook niet lezen... ook geen originele CD's.

Pagina: 1