Ben dus sinds vandaag de trotse eigenaar van een X850XT, maar nu zie ik 2 aansluitingen voor stroom op de PCB, een 'diskette' en een 'normale' variant. Ik ga er van uit dat ik maar 1 van de 2 hoef aan te sluiten, toch?? De documentatie zwijgt in alle talen..
je kan zowel 1 als 2 doen, maar bij 1 draait ie niet op volle snelheid. ik zou er gewoon 2 in duwen (ik heb voor mijn 6800GE ook 2 splitters gemaakt)
btw, het zou ook nog kunnen uitmaken in welk gat je die stekker doet als je er maar 1 in doet, maar weet zo niet precies, als ie gaat piepen moet ie dus in die andere
btw, het zou ook nog kunnen uitmaken in welk gat je die stekker doet als je er maar 1 in doet, maar weet zo niet precies, als ie gaat piepen moet ie dus in die andere
[ Voor 37% gewijzigd door BasieP op 08-07-2005 14:18 ]
This message was sent on 100% recyclable electrons.
lol!! Das toch geen diskette aansluiting

Dat is iets voor je geluid of video output oid.. Geen spanningsaansluiting lijkt me.. Kweet wel zeker van niet..

Dat is iets voor je geluid of video output oid.. Geen spanningsaansluiting lijkt me.. Kweet wel zeker van niet..
[ Voor 17% gewijzigd door IJnte op 08-07-2005 14:26 ]
Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com
je hebt ook kaarten met zo'n klein powerconnectortje hoor?IJnte schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 14:23:
Dat is iets voor je geluid of video output oid.. Geen spanningsaansluiting lijkt me

Zo een.
Geen idee hoe het op de X850XT zit, ik ben niet zo into ATI kaarten
[ Voor 11% gewijzigd door Xander op 08-07-2005 14:26 ]
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Ja, dat is voor je floppyXanderH schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 14:25:
[...]
je hebt ook kaarten met zo'n klein powerconnectortje hoor?
[afbeelding]
Zo een.
Plaatje van X850XT!
[edit]
Je kan het trouwens al zien
[ Voor 26% gewijzigd door IJnte op 08-07-2005 14:32 ]
Nou, op m'n 9700 zit nu ook zo'n diskette-connector, vandaar.*
* = vandaar dat ik me afvroeg of een van de 2 aansluitingen optioneel is, lijkt me nu duidelijk dat deze aansluiting ergens anders voor is. Tijd voor een nieuw topic hierover?
"waarvoor is die gele connector op m'n PCB??"
* = vandaar dat ik me afvroeg of een van de 2 aansluitingen optioneel is, lijkt me nu duidelijk dat deze aansluiting ergens anders voor is. Tijd voor een nieuw topic hierover?
[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2005 14:34 ]
Kijk maar es op de achterkant van je CD-Rom spelerVerwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 14:27:
Nou, op m'n 9700 zit nu ook zo'n diskette-connector, vandaar.*

Waarvoor is ie
[edit]
Analog Audio op je CD-rom drive.. Zal op je vid misschien wel video zijn
[ Voor 28% gewijzigd door IJnte op 08-07-2005 14:41 ]
Tsja, het is een Video-in/Video-out kaartje met een Rage Theater chipje erop, geel suggereert Video?
Meestal wel namelijk. SPDif stekkers zijn ook geelVerwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 14:41:
Tsja, het is een Video-in/Video-out kaartje met een Rage Theater chipje erop, geel suggereert Video?
Kheb btw ook een X850XT PE en ik sluit gewoon de Molex stekker aan
[ Voor 15% gewijzigd door IJnte op 08-07-2005 14:45 ]
Moet je doen, voeding erin
dat overleeft ie alleen niet. Het is idd een Front Video In/Out connector
Ik heb alleen de 4 pin connector aangesloten, heb hem ook trouwens vandaag gehaald
. Heb me 6800 ultra terug gebracht. Maar het kan dus geen kwaad als je die gele aansluiting niet aangesloten hebt, zoals ik?
MvG.
MvG.
Corsair Carbide 500R White, LG-IPS 277L, Intel Core i7 2600K & Scythe Mugen 2, ASUS P67 Sabertooth , 8192MB DDR3 1600MhZ, Gainward GTX680 2GB, Samsung EVO 850 250GB SSD & 500, 750, 1000GB Samsung, Seasonic M12II EVO 750 Watt, Logitech G510s, Z2300
Pagina: 1