Gratis beamer??

Pagina: 1
Acties:
  • 484 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Nander
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-09-2025
Hoi medetweakers!

Zojuist heb ik mijn nieuwe subwoofer versterker ontvangen van conrad. Bij de levering ontvang ik de gebruikelijke kortingsbonnetjes. Wat me opviel was dat er verschillende korting kaartjes bij zaten waar ik bij bestelling van verschillende DVD's (vaak nog gratis ook) een beamer zou ontvangen. Nou ben ik van nature natuurlijk sceptisch, maar ook op hun website wordt hiermee opgeschept. Wie heeft hier eerder van gehoord of ervaring mee? Of weet dat het een hoax is. Zie onderstaande link:

http://www.probeernu.nl/item.php?lec_lauh&aanbiedingen

Groeten,
Nander.

• BigB
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Als je goed leest zie je dat je die beamer krijgt als je de hele collectie besteld. :)

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:38

Croga

The Unreasonable Man

Het addertje onder het gras is dat je de klok en de beamer niet bij het kennismakingspakket krijgt, maar alleen als je de complete collectie besteld.... De prijs van de complete collectie staat nergens vermeld, en ondertussen hebben ze wel je naam en adres voor hun Direct Marketing afdeling.....

Verwacht dus maar dat zodra je dat formulier invult, je gemiddeld eens per week gebeld gaat worden voor dit soort aanbiedingen.....

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-12-2025
Als u het aanvraagformulier invult dan ontvangt u het Laurel & Hardy kennismakingspakket inclusief een schitterende topfilm voor slechts € 4,45 zonder verdere koopverplichting.

Bij de collectie ontvangt u GRATIS de originele Laurel & Hardy klok (niet afgebeeld)
+ een GRATIS beamer zodat u uw woonkamer omtovert in een bioscoop + de beste films van Laurel & Hardy op DVD. Nog meer genieten van een nog mooier beeld.
Na invullen ontvang je een kennismakingspakket + film...
Zoals ik het lees krijg je een kennismakingspakket (wat zit er in? dat staat er niet!) plus een film
waar je wel 4,95 voor moet betalen (mag je ook zelf kiezen welke film? staat er niet bij!)

Na de aanschaf van de gehele(!) L&H collectie krijg je de gratis beamer ... + de beste films(!) van L&H... Dus je zal ook wel alle films van L&H moeten kopen om die beamer echt te krijgen...

[ Voor 40% gewijzigd door ironx op 08-07-2005 13:52 ]

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-02 20:56

voodooless

Sound is no voodoo!

kennismakingspakket !=collectie

Staat energens dat die twee alineas verband met elkaar hebben.

Wel sneakey natuurlijk :P Gewoon nooit intrappen in dit soort dingen. Die gasten willen gewoon geld verdienen, en dat doen ze ook vast wel. Het zijn echt geen filantropen die zomaar beamers gaan weggeven bij ee filmpje ;)

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

• Nander
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-09-2025
Da's waar. Maar als je iets (te) graag wilt, ga je altijd selectief lezen... ;)
Nouja, ben in ieder geval blij dat ik toch de 300w module heb gekocht deepspace! Wordt lekker hobyen van het weekend, foto's volgen!
Pagina: 1