Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

T-Mobile geeft geen cashback meer?

Pagina: 1
Acties:

• HekkeySE
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik wil mijn abbo verlengen zonder telefoon. Maar ik zie dat geen 1 internetzaak dit meer aanbiedt? 2call zegt dat het niet is toegestaan, bestelmaar geeft ook geen geld terug bij telefoons (terwijl bij andere aanbieders dit wel zo is).

Weet iemand er wat van af en misschien bedrijven die dit nog wel doen?

Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.

• Marc Veen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-10 21:30

Intel Core i7-4790K @ 4.40 GHz | Arctic Freezer 7 Pro | Asus B85M-G | 16GB Crucial PC3-14900 | Zotac GTX 1060 6GB | 1x Crucial MX100 512GB SSD 2x WD20EARS 1x WD10EADS | Antec Sonata II | BeQuiet E10-400W | 2x Zalman 120mm | Win 10 Edu 64bit

• HekkeySE
  • Niet online
Nee. Dat is sim-only en dat gewoon via T-mobile die je helft korting geeft op je abbo kosten. Vroeger (Vorige maand) kon je een toestel selecteren die goedkoop was en kreeg je geld erbij of je kon kiezen voor geen toestel en dan kreeg je gewoon geld. Op geen internet site is nu meer te vinden. Kan helaas ook niet meer opzeggen omdat je 3 maanden van te voren moet opzeggen.

Mijn abbonnement is trouwens T-Mobile Relax 750 zakelijk.

[ Voor 6% gewijzigd door HekkeySE op 08-07-2005 13:32 ]

Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.

• Marc Veen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-10 21:30
Ik weet nu wat je bedoelt. Heb ik vroeger bij Libertel wel eens gehad. Gratis Abbo afsluiten en nog geld toe krijgen ook!
Dit zijn van die acties die af en toe eens langskomen. Moet je net geluk hebben.

Intel Core i7-4790K @ 4.40 GHz | Arctic Freezer 7 Pro | Asus B85M-G | 16GB Crucial PC3-14900 | Zotac GTX 1060 6GB | 1x Crucial MX100 512GB SSD 2x WD20EARS 1x WD10EADS | Antec Sonata II | BeQuiet E10-400W | 2x Zalman 120mm | Win 10 Edu 64bit

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Hier in Leiden is een (quasi dubieus) telefoonwinkeltje die dat in ieder geval nog aanbied.
Of het mag of niet, volgens mij trekken ze zich daar niets van aan :P

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

• ikbenwouter
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-10 11:44

ikbenwouter

! w t R

marcveen schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 13:50:
Ik weet nu wat je bedoelt. Heb ik vroeger bij Libertel wel eens gehad. Gratis Abbo afsluiten en nog geld toe krijgen ook!
Dit zijn van die acties die af en toe eens langskomen. Moet je net geluk hebben.
Deze acties zijn vol op online te vinden hoor. Neus maar eens rond op http://telecomvergelijker.nl.

Het lijkt er inderdaad op dat er veel sites zijn die eerst wel een cashback mogelijkheid hadden met T-Mobile abonnementen die er nu niet meer zijn dus misschien mag het inderdaad niet meer? Ik heb er pas geleden nog eentje besteld bij bestelmaar.nl maar die bieden ook geen T-Mobile abonnementen meer aan.

........................................................................................................................................................

Verwijderd

Voor zover ik weet hebben T-Mobile en Orange cashbacks verboden bij de telecomwinkels. Nu wordt er meestal factuurkorting gegeven in plaats van de cashback. Vodafone wil het ook laten verbieden of hebben het al verboden.

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Vodafone en Orange hebben een tijdje terug al cashbacks verboden. Tegen shops die het wel aanbieden treden ze niet erg hard op. Er zijn op dit moment heel weinig Orange aanbiedingen (cashbacks), dus het is Orange wel aardig gelukt, volgensmij zijn er wel minder Vodafone aanbiedingen, maar er zijn toch nog veel aanbieders. Vodafone is er dus minder in geslaagd.

T-mobile heeft deze maand de cashbacks verboden, er werd echt letterlijk mee gestrooid (zelfs dixons deelde ze uit). Vele shops zijn gestopt met het aanbieden van de T-mobile aanbiedingen, dit vanwege het feit dat verwacht wordt dat T-mobile als ''bureaucratisch duits bedrijf'' erg hard zal gaan optreden tegen shops die het verbod aan hun laars lappen.

Op dit moment volgt T-mobile weer de strategie van Vodafone op (waar hebben we dat eerder gezien !? ;) ) . Ze bieden nu namelijk factuurkorting aan, je krijgt dus zeer voordelige facturen. Vodafone bied dit aan via hun (internet)dealers en rept er nergens over op de eigen site. T-mobile biedt het ook aan via de dealers maar maakt er (gekgenoeg) ook nog melding van op haar site. Onduidelijk is of deze abo's ook via t-mobile.nl te bestellen zijn (ik kan de bestelknop nl. niet vinden voor de actie tarieven.)

• HekkeySE
  • Niet online
robert-630 schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 17:53:
Vodafone en Orange hebben een tijdje terug al cashbacks verboden. Tegen shops die het wel aanbieden treden ze niet erg hard op. Er zijn op dit moment heel weinig Orange aanbiedingen (cashbacks), dus het is Orange wel aardig gelukt, volgensmij zijn er wel minder Vodafone aanbiedingen, maar er zijn toch nog veel aanbieders. Vodafone is er dus minder in geslaagd.

T-mobile heeft deze maand de cashbacks verboden, er werd echt letterlijk mee gestrooid (zelfs dixons deelde ze uit). Vele shops zijn gestopt met het aanbieden van de T-mobile aanbiedingen, dit vanwege het feit dat verwacht wordt dat T-mobile als ''bureaucratisch duits bedrijf'' erg hard zal gaan optreden tegen shops die het verbod aan hun laars lappen.

Op dit moment volgt T-mobile weer de strategie van Vodafone op (waar hebben we dat eerder gezien !? ;) ) . Ze bieden nu namelijk factuurkorting aan, je krijgt dus zeer voordelige facturen. Vodafone bied dit aan via hun (internet)dealers en rept er nergens over op de eigen site. T-mobile biedt het ook aan via de dealers maar maakt er (gekgenoeg) ook nog melding van op haar site. Onduidelijk is of deze abo's ook via t-mobile.nl te bestellen zijn (ik kan de bestelknop nl. niet vinden voor de actie tarieven.)
Ahh vandaar dus. Jammer. Het waren leuke acties. Naja nu maar een telefoon kopen en weer verkopen.

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-11 15:46

Piggen

Lekker bakkie

Is het niet zo dat shops nu cadeau's geven in plaats van cashbacks? Bij GSMtrack.nl is dat in ieder geval wel zo.

• cornelixnootje1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-01-2022
Waarom zouden ze het verbieden? De kosten zijn het zelfde, en het levert meer klanten op neem ik aan.

• wizzard
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-05 07:23
robert-630 schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 17:53:

Ze hebben het op dit moment weer anders gedaan de winkels bieden nu veel een bonus terug in de vorm van waardebonnen weer in te leveren bij hun

voorbeeld hier te vinden

op zich ook wel een leuke manier je krijgt in iedergeval nog een beetje terug als je een abbo afsluit

MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)

• cornelixnootje1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-01-2022
Uh?

Dit is wel een oud topic...
Pagina: 1