Speel ook Balls Connect en Repeat
Is er niet een kleiner programma ?
(Windows XP mag overigens geen belemmering zijn.)
(Windows XP mag overigens geen belemmering zijn.)
Weet zo gauw de naam niet, maar er zijn speciale programma's die ook de waarde nog voor je opzoeken. Je zoekt dan een aantal keer naar de huidige waarde, en het programma zoekt dan de geheugenlocatie op. Ik zal eens kijken of ik nog achter de naam kan komen.
Het is:
http://www.x-ways.net/ramcheat.html
Het is:
http://www.x-ways.net/ramcheat.html
[ Voor 14% gewijzigd door Obliterator op 08-07-2005 14:55 ]
Ik heb het programma gedownload en getest, maar bij mij werkt het niet.
Ik kan wel de geheugenplaatsen vinden, maar het wijzigen lukt niet. Het programma geeft ook geen foutmelding o.i.d.
Ook met hele simpele programma's zoals hartenjagen en mijnenveger werkt het niet.
Kent iemand nog een ander programma ?
Ik kan wel de geheugenplaatsen vinden, maar het wijzigen lukt niet. Het programma geeft ook geen foutmelding o.i.d.
Ook met hele simpele programma's zoals hartenjagen en mijnenveger werkt het niet.
Kent iemand nog een ander programma ?
Ook onbekend, zoals je ziet zijn er een aantal mogelijkheden. In je topicstart zie ik alleen niet wat je zelf al had gevonden en geprobeerd. Wat vond je er van, waarom voldeed het niet aan de eisen, etc....
Zou je dat nog even willen vermelden? Zonder stof ter discussie is het lastig om er een op gang te krijgen
Zou je dat nog even willen vermelden? Zonder stof ter discussie is het lastig om er een op gang te krijgen
Ik ben ze nog aan het testen. Dat Memory doctor is vrij complex.
Met RamCheat lukt het inmiddels mij wel om geheugenplaatsen te bewerken van Mijnenveger.
T-search heb ik nog niet uitgebreid getest.
Het lijkt erop dat RamCheat problemen heeft met dynamische geheugenplaatsen. Sommige waarden vind hij simpelweg niet. Ik wil de komende avondjes de andere 2 gaan testen.
Meer programma's zijn altijd welkom.
Met RamCheat lukt het inmiddels mij wel om geheugenplaatsen te bewerken van Mijnenveger.
T-search heb ik nog niet uitgebreid getest.
Het lijkt erop dat RamCheat problemen heeft met dynamische geheugenplaatsen. Sommige waarden vind hij simpelweg niet. Ik wil de komende avondjes de andere 2 gaan testen.
Meer programma's zijn altijd welkom.
OK, bedankt voor alle reacties.
Uiteindelijk gebruikt ik Memory doctor om de geheugenplaatsen te bewerken.
In het begin was het lastig in gebruik, maar dat valt nu wel mee.
De andere 2 programma's vonden niet alle geheugenplaatsen. (vreemd maar toch)
Het nadeel is alleen is dat er een aantal functies ontbreken omdat het geen freeware is. Voor de rest werkt het voor mij goed genoeg.
Uiteindelijk gebruikt ik Memory doctor om de geheugenplaatsen te bewerken.
In het begin was het lastig in gebruik, maar dat valt nu wel mee.
De andere 2 programma's vonden niet alle geheugenplaatsen. (vreemd maar toch)
Het nadeel is alleen is dat er een aantal functies ontbreken omdat het geen freeware is. Voor de rest werkt het voor mij goed genoeg.
Pagina: 1