Acer laptop openmaken

Pagina: 1
Acties:
  • 2.564 views sinds 30-01-2008

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Topicstarter
Ik begin inmiddels strontziek te worden van de kwaliteit van m'n Acer Aspire 1500, het is de 3e keer dat hij weer niet werkt, na (door hun fout) 2 maanden vertraging in het reparatieproces en een gecrashde HD ziet hij nu geen enkele HD meer. Ik vermoed dat het kabeltje tussen m'n MoBo en HD los is gaan zitten en wil nu dat ding open schroeven omdat ik doodziek word van Acer's geleuter. Als ik alle schroefjes losmaak zit hij ergens achteraan nog vast, maar ik zie gewoon nergens waaraan.

Iemand enig idee hoe je zoiets los krijgt, waar ik aan kan denken of iets dergelijks kan vinden? Ik zie op internet wel (tegen betaling) service manuals.. Maar daar blijft het ook bij...

• arnax
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-12-2020

arnax

Penguins rock!

Ik had het met mijn hele oude laptop dat de connector van de aansluiting van de cd-rom nog loszat. uiteindelijk heb ik dit met veel moeite los gekregen (zag het pas achteraf) maar ik heb hem niet weer in elkaar gekregen. Als ik jou was zou ik hier rekening mee houden. Heb je er geen garantie meer op dan?

• Justifier
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06-04-2024
Ik heb het zelfde probleem en met lomp geweld hem open te maken ben ik bang dat ik iets kapot maak.

Verwijderd

doe is foto posten van de onderkant

Verwijderd

heb je het afdek klepje erafgehaald waar je aan en uit knoppen opzitten? en dan kan je het toetsenbord erafwippen en daaronder zitten hoogstwaarschijnlijk nog schroefjes,

edit: klepje kan je eraf wippen door voorzichtig met een platte schroefendraaier. meestal zitten aan de onderkant van het klepje (bovenkant van het toetsenbord) kleine inhammetjes

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2005 21:03 ]

• BraveWorld
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
In noodgevallen heb ik wel het servicemanual van de Acer Aspire 1300 serie. Niet van de 1500. Ben nu echter even offline.

[ Voor 3% gewijzigd door BraveWorld op 08-07-2005 21:13 ]

Dit is geen signature...

• Justifier
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06-04-2024
Ik heb een acer aspire 1300. Kun je toevallig de pagina inscannen waarin staat hoe je die laptop moet open maken.

edit:

Het is me al gelukt toch bedankt.

[ Voor 20% gewijzigd door Justifier op 09-07-2005 16:38 ]

• boutjeM10
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-07-2021
BraveWorld schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 21:13:
In noodgevallen heb ik wel het servicemanual van de Acer Aspire 1300 serie. Niet van de 1500. Ben nu echter even offline.
Ik heb hier een 1300 met wat problemen, en we willen deze graag los maken. Zou ik gebruik mogen maken van deze servicemanual ?

Grtz
Bo

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Topicstarter
Wow, nu maar hopen dat je bijna precies 3 jaar na dato beet hebt ;)

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
apNia schreef op maandag 14 juli 2008 @ 10:14:
Wow, nu maar hopen dat je bijna precies 3 jaar na dato beet hebt ;)
Op zich wel. Hij heeft een moderator gevangen :+

De vangst gaan we in ieder geval niet laten lopen, ik doe er voor de zekerheid maar een slotje op :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.