Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

All-in-one mobile, multifunctie [GPS,GSM,MP3,wifi,]

Pagina: 1
Acties:

• objectief2
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-07 10:52
Beste lezers,

Ik zoek al een tijdje en misschien dat iemand me kan helpen. Wat ik eigenlijk zoek is 1 apparaat wat verschillende functies in 1 heeft. Hierbij denk ik aan:

- MP3-speler met ingebouwde harde schijf
- GSM (ik weet dat telefoons hier niet horen maar toch :) )
- PDA, met toetsenbord en wifi om te kunnen internetten en mailen
- GPS, en de mogelijkheid om navigatiesoftware te kunnen gebruiken in auto, op de fiets of wandelend :)

- sleuven voor een geheugenkaart zijn mooi meegenomen om bijv. digitale foto's op de HD te kunnen zetten....

Bestaat zoiets of ben ik de enige die liever met 1 apparaat loopt (wat overigens best 500-600 euro mag kosten) in plaats van 4 losse?

Aanvullingen tips zijn welkom natuurlijk!! ;)

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 28-11 20:13

Boss

+1 Overgewaardeerd

Nee, bestaat niet.

Combinaties wel:
- MP3 + harddisk + PDA + wifi -> PalmOne LifeDrive
- MP3 + Geheugenkaart + GSM -> PalmOne Treo
- MP3 + geheugenkaart + wifi + gsm -> Windows Mobile ding, ken geen types :)

Ik denk dat als je de harddisk eis laat vallen, je een stuk verder komt in ieder geval.

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-11 07:53
Wat jij wil is volgens mij ook niet mogelijk nee.
Je moet dan kiezen wat je belangrijker vind, een HDD of GSM functie.

Als je voor HDD kiest dan voldoet elke pda met een compact flash geheugenslot. Hiervoor koop je dan een grote microdrive. GPS kan daar op en wifi is ook geen probleem.

Als je liever een GSM hebt dan een ingebouwde hdd dan is het verder precies het zelfde, er zijn genoeg pda's met ingebouwde gsm erin (zoals M2000 van orange of MDA van t-mobile, of de kleinere variant de MDA compact of M500 van orange.). Hier zit ook bluetooth op vaak en dus kan je wel een bluetooth GPS gebruiken. Maar tot nu toe heb ik deze apparaten nog niet gezien met een compact flash gleuf dus een microdrive gaat dan lastig worden.

• |sWORDs|
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-11 20:00

|sWORDs|

vSphere/ESXi

Je bent een paar maanden te vroeg. Er komen eind dit jaar telefoons met HDtjes(3 tot 4 GB) op de markt.

Te Koop:24 Core Intel Upgradeset

• objectief2
De PalmOne Live Drive valt in mijn straatje :) . Wat betreft de eisen: in principe kan ik een aparte GSM gebruiken. Ik vraag me alleen af of het typen een beetje wil op zoiets? Sorry als het n00b-achtige vragen zijn maar ik ben op mobiel gebied alleen een laptop gewend :)

En navigatiesoftware icm zo'n PalmOne Live Drive zit er dus niet in he? Dat vreesde ik al :)

• costanza
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-01-2023
objectief2 schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 12:14:
En navigatiesoftware icm zo'n PalmOne Live Drive zit er dus niet in he? Dat vreesde ik al :)
Met een aparte GPS-module wel, LifeDrive i.c.m. TomTom

http://www.palmclub.nl

• objectief2
Kijk, nu ben ik compleet :) Rest me nog 1 vraag en dat is of er fatsoenlijk mee te typen valt zonder RSI-vingers te krijgen ;)

• costanza
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-01-2023
Nou... er zit geen toetsenbord op een LifeDrive dus typen zal moeilijk gaan.
Je kan kiezen uit een onscreen keyboard, of onscreen schrijven.

Je kan er natuurlijk ook een extern toetsenbord bijdoen
Bijvoorbeeld deze
Met zo'n toetsenbordje hoef je voor RSI niet bang te zijn denk ik.

http://www.palmclub.nl

Pagina: 1