Toon posts:

Vervanging voor MS Project gezocht (freeware)

Pagina: 1
Acties:
  • 3.140 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een pakket dat ongeveer werkt als MS Project. Hoeft niet zo uitgebreid te zijn als MS Project, maar wil een planning kunnen maken, en deze met een kalender kunnen bijhouden.

Als het even kan, een freeware progje...
Iemand een suggestie?

Verwijderd

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Wat heb je zelf zoal kunnen vinden hierover? Er zijn vast veel vergelijkbare programma's .... Hier op GoT discussiëren we graag over dit soort dingen, alleen zien we dan wel graag van de topicstarter wat discussiepunten. Het liefst ook uitgebreid gedocumenteerd met je voors en tegens in alle gevallen. Lees hierover de Officesuites en -software - Beleid nog even goed door :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

wat dacht je van ganttproject?
http://ganttproject.sourceforge.net/

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

komt aardig in de buurt. Project kan natuurlijk alleen veel meer dan gantt charts maken .. maar is wel het belangrijkste voor mij tenminste. Ik ben het al aan het bekijken. Het gaat me ook om de import en de export van projecten

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

die freeware .. is wel wat traag merk ik nu (java based he). Alleen flat files (xml,txt) kunnen worden geimporteerd. Ook jammer. Maar nog steeds een aanrader.

Verwijderd

Topicstarter
sanfranjake schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 16:27:
Wat heb je zelf zoal kunnen vinden hierover? Er zijn vast veel vergelijkbare programma's .... Hier op GoT discussiëren we graag over dit soort dingen, alleen zien we dan wel graag van de topicstarter wat discussiepunten. Het liefst ook uitgebreid gedocumenteerd met je voors en tegens in alle gevallen. Lees hierover de Officesuites en -software - Beleid nog even goed door :)
Heb lopen zoeken op het internet, en kon niet een bevredigend (freeware) programma vinden. Het gaat me echt om een goed freeware programma.
Als laatste stap heb ik de vraag hier neergelegd, om te kijken of iemand iets beters kon vinden als ikzelf.

En bedankt voor de info, die GantProject doet het voor mij wel....
Pagina: 1