Op mijn nieuw aangeschafte Logitech Desktopset LX501 werken sommige combinaties [SHIFT]+toets niet. Het komt dan vaak voor dat de betreffende hoofdletter wel werkt met de andere [SHIFT]-toets
. Dit is echter niet bij elke toets het geval. Het probleem is erg vervelend omdat ik sommige hoofdletters niet kan typen.
Later ben ik er achter gekomen dat de combinaties wel werken als ik na het intoetsen van de shift en andere toets eerst de shift-toets loslaat...ook vaag!
Het toetsenbord is aangesloten via USB. Als ik het apparaat via PS/2 aansluit hoor ik bij de combinaties die niet werken een piep uit de systeemspeaker. Ik kan me herinneren dat dit ook altijd het geval was als je teveel toetsen tegelijk indrukte op een toetsenbord. Ik zou me dus kunnen voorstellen dat er ergens een toets hangt of iets dergelijks...
Het lijkt geen driver-issue omdat het probleem in DOS-mode ook optreedt.
Heeft iemand enig idee wat het kan zijn of kent iemand het probleem?
Later ben ik er achter gekomen dat de combinaties wel werken als ik na het intoetsen van de shift en andere toets eerst de shift-toets loslaat...ook vaag!
Het toetsenbord is aangesloten via USB. Als ik het apparaat via PS/2 aansluit hoor ik bij de combinaties die niet werken een piep uit de systeemspeaker. Ik kan me herinneren dat dit ook altijd het geval was als je teveel toetsen tegelijk indrukte op een toetsenbord. Ik zou me dus kunnen voorstellen dat er ergens een toets hangt of iets dergelijks...
Het lijkt geen driver-issue omdat het probleem in DOS-mode ook optreedt.
Heeft iemand enig idee wat het kan zijn of kent iemand het probleem?