Toon posts:

Waar te koop, DVD-speler met card reader

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn schoonmoeder en vader zijn over 20 dagen jarig,
Nu willen ze graag een dvd speler met een cardreader
zo dat ze makkelijk hun foto;s kunnen bekijken met behulp van de dvd-speler.

Nu weet ik dat er wel van die apparaten bestaan ( ik heb ze wel eens in de huis aan huis folders zien staan) MAAR WEET IEMAND WAAR IK ZE KAN KOPEN , OF WELK MERK (TYPE) HET IS?

met voorbaat dank

Strammer max

• lord.farquaad
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-02-2025
Ik zag er van de week ééntje bij de Lidl, ik geloof € 50. Meer kan ik je niet vertellen.

• ranzige pad
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-02 09:31

ranzige pad

kwaaak kwaak

is het branden van een foto cd/dvd niet gemakkelijker?

HT & NAS & Inventaris

Verwijderd

jvc heeft in sommige dvd`s een sd cardslot zitten. en vaak van die cheapass merken ook nog wel eens.
anders koop van sandisk zo`n tv viewer kost 50€ en die kan alle formaten kaartjes aan.

http://www.sandisk.com/retail/spa.asp

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2005 10:20 ]

• Rudi Vader
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-02 16:05
ranzige_pad schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 10:12:
is het branden van een foto cd/dvd niet gemakkelijker?
Daar gaat het toch niet om? De TS vraagt een speler met kaartlezer. En als je de foto's op een kaartje hebt is het zeker niet makkelijker om het eerst op een cd te fikken en dan pas te bekijken. Persoonlijk sluit ik ook mijn camera aan op de videocamera aansluiting van de tv en kan de foto's bekijken.
Lidl had ze, ja maar die zijn maar 3 dagen te koop als ze de eerste dag alleen al niet weg zij. Ik zou het eens bij een Mediamarkt proberen, die hebben hier en daar ook nog eens partijen met aparte features.

Edit: Ik heb al wat gevonden: www.xoro.nl, die hebben meer dvd spelers staan met wat aparte dingen (dvd speler met vga uitgang bijvoorbeeld)

[ Voor 11% gewijzigd door Rudi Vader op 08-07-2005 10:27 . Reden: spelertje gevonden! ]

Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Samsung P345 heeft een cardreader, zelfs voor 7 types kaarten. Goed verkrijgbaar en vast wel te bestellen. 100 euro ofzo.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt jongens , Ik wil juist een dvd-speler met cardreader omdat mijn schoonouders geen computer nerds zijn , en branden van cd's is te moeilijk voor ze , ze willen gewoon de foto's bekijken op tv , zonder moeilijke gedoe met kabels of branden van cds
Pagina: 1