Matlab wordt na opstarten direct weer afgesloten

Pagina: 1
Acties:

• silencedead
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07:10
Zoals hierboven staat gebeurt het ook. Ik gebruik matlab 7 release 14 op een nieuwe athlon64 3200+, 1024ram, maxtor diamond max 10, x700 grafische kaart.

Het programma heeft het gewoon gedaan op mijn laptop zonder problemen. Maar na installatie dubbelklik op icoontje hij gaat laden het matlab scherm komt je ziet heel kort de eerste opdracht regel en het scherm is weg. Ook bij taakbeheer is hij niet meer te vinden, hij draait dus ook niet op de achtergrond.

Ik denk zelf dat dit probleem niet alleen met dit programma voor komt, maar ook met andere programma's. Wie weet hoe ik het wel normaal kan opstarten

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Wat heb je zelf zoal onderzocht?

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• silencedead
nou ik weet niet waar ik moet zoeken, denk dat het ergens een beveiligingsfout is ofzo van Windows xp Pro (sp2). Zal wel een vinkje zijn wat ik moet aanklikken, maar welke. Kan op internet nergens dit probleem vinden

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Wat heb je zelf al kunnen vinden over dit probleem? Staat er wat in je eventlogs? Krijg je foutmeldingen bij het starten?

Heb je op de supportsite van de maker, met de GoT search en zoekmachines als bijvoorbeeld Google wat kunnen vinden? Wat lukte er precies niet aan? Met de info die je nu geeft kunnen we niet zo veel :P

Lees Software Algemeen - Beleid even goed door :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• silencedead
Nou wat er in mijn beschrijving bovenaan staat, dubbelklik op .exe file. Hij begint met het opstarten je ziet het standaard opstart scherm en dan als die klaar is met opstarten dan kapt die er helemaal mee en sluit die het venster helemaal af en ik krijg geen foutmeldingen niks. Google en fabrikant kan ik niks op vinden. Maar volgens mij ligt het niet zozeer aan het programma, maar meer aan windows dat windows het programma direct weer afsluit

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Wat staat er in de eventlog?

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

Dat is verholpen in R14 sp2(7.0.4). Ik had hetzelfde probleem en ik denk dat het ligt aan de 64 bits processor omdat ik op een AMD AthlonXP er geen last van had terwijl ik dezelfde software gebruikte(Zelfde updates, etc., etc.).
Deze service packs kun je overigens gewoon van www.mathworks.com downloaden als je der correcte license hebt.

Mail me maar als je nog vragen hebt: mjvdberg (at) mytweakers (dot) net

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2005 13:07 ]

• silencedead
ok bedankt, ga ik dat proberen
Pagina: 1