© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
niet met je eens, check voor de aardigheid moddb.com, en gezien het aantal mods voor halflife 1 destijds (duizenden), denk ik niet dat bf2 gaat winnen van halflife 2Rexcore schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 09:26:
... En er worden ook veel meer mods uitgebracht voor battlefield dan voor hl2...
(Het komt er eigenlijk op neer dat OFP2 moet uitkomen met een veel betere modstructuur en betere netcode dan OFP1, maar dat duurt nog wel ff, en OFP 1 heeft voor mij zijn charme een beetje verloren.)
[ Voor 30% gewijzigd door ocf81 op 08-07-2005 09:37 ]
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
maar iig
In mijn mening is Half-life 2 beter..
Ik vind soorten spellen als battlefield helemala niet leuk,
zo'n battle duurt super lang en saaie gameplay.
Maar CS bijv. vind ik veeel leuker... lekker snell.. daar gaat het echt om je skills en is ook gewoon met een team.
En als je ff geen zin hebt in i-net multiplayer kan je je gaan verdiepen in het verhaal.
dit word binnenkort uitgebreid met Aftermath.
download iig een demo van battlefield als die er is.. en probeer dat op z'n minst. en Half-Life/CS moetje kopen.. maar je kan voor een euro ofzo half-life 1 kopen en daarmee CS 1 spelen wat op graphics en een paar physics na psies hetzelfde is.
[ Voor 12% gewijzigd door beezze op 08-07-2005 09:38 ]
To Beezze or not to Beezze
Verwijderd
Voordelen HL2:
- Je hebt gelijk counterstrike erbij
- Steam werkt erg goed (vinden van servers enz)
- Is erg stabiel en patches gaan automatisch
- Kan je direct spelen als je online bestelt (en natuurlijk eerst alles hebt gedownload)
- Kan snel even een potje spelen (30 - 40 min)
- Word nog steeds aan nieuwe levels gewerkt
Voordelen BF2:
- Erg leuk om te spelen!!!!
- Ranks
- Veel mensen op een server
- Squads
- Samenwerken of lekker beetje rondhangen
Nadelen HL2:
- je zit aan steam vast
- Je moet van het genre houden
Nadelen BF2:
- Slechte server lijst (word ook vast wel beter met komende patches)
- Lange laadtijden
- Heel veel volle ranked servers (Dit zal in de toekomst vast beter worden)
- Updates en Patches
- potje gaat ongemerkt al snel meer dan 1 uur duren (verslaving ??)
- EA
- Punkbuster (irritant met updates enzo)
Ik heb het afgelopen jaar erg veel CS:S gedaan en was daar ook erg verslaaft aan. Speel ook vaker met meerdere mensen samen. Het is makkelijk om even een server te vinden in steam, en deze kan je dan weer in je favorieten zetten. Het is allemaal erg gemakkelijk te gebruiken met steam.
Nu lijkt het of ik negatief ben over BF2 maar het tegendeel is waar. Ik vind het een super spel om te spelen maar helaas zitten er grote nadelen aan.
Als je vaak alleen speelt kan je heel gemakkelijk beginnen te spelen door op de icoon online spelen te drukken. Maar wil je met meerder mensen op een Ranked server spelen begint de elende. Servers zijn allemaal vol of hebben maar 1 plaats. (Server filter met server is full werkt niet) Daarnaast werkt de server browser op dit moment echt ongelooflijk slecht. Ook de laadtijden zijn om te huilen. Waarna je dan nog eens op verifying client data moet gaan zitten wachten.
Maar als het dan eindelijk begint is het wel een erg leuk spel! Ziet er goed uit en er is veel dynamiek.
Het is alleen erg jammer dat EA het spel heeft uitgebracht want die hebben er weer een potje van gemaakt. Zie nadelen. Maar ondanks alles probeer ik het toch te blijven spelen.
Welke keuze zou ik maken:
Ik zou voor BF2 gaan als je een realistisch spel wilt hebben en van wat actie houdt! (en voorlopig niet te beroerd bent even geduld te hebben voor nieuwe patches)
Ik zou voor HL2/CS:S gaan als je van CS houdt en graag met een aantal mensen samen speelt. Met steam kun je makkelijk je servers bijhouden en snel met een aantal mensen een server joinen.
Wat crossposting om asap meningen te verzamelen zodat ik vanmiddag het spel kan halen.beezze schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 09:36:
hehe, jij hebt psies zelfde op gamer.nl forum gepost.
(weet ik,hoort niet, maar op verschillende fora is wat minder erg dan op de subfora van ehtzelfde forum)
nog wat extra info:
HL1 heb ik eeuwen gespeeld. Ik ben van beta 2 t/m beta 7 actief CS speler geweest, maar op het einde was het publiek te lamerig voor mij en de gameplay te veel veranderd van die van beta 5 en ben ik overgestapt op andere dingen zoals flightsims en OFP.
BF1942 heb ik eens gedownload, maar enkel off-line gespeeld.
De gameplayervaring die ik daarmee heb opgedaan was mij te snel, en deed mij onrealistisch aan. Ik zie graag coop missies die een uur of misschien wel twee duren en waar las je enmaal dood ben het ook is afgelopen, maar dat je wel kan meekijken. Realisme is wel een sterke pré
Wat is steam precies? (als het om shooters gaat heb ik een tijdje onder een steen geleefd anders zou dit topic ook niet geopend zijn)
[ Voor 56% gewijzigd door ocf81 op 08-07-2005 09:51 ]
© ocf81 1981-infinity
Edit:
Aha, dit veranderd het verhaal. HL2 en BF2 zullen je dan allebei tegenvallen. Ik ben trouwens ook 'overgestapt' van CS:S naar BF2, veel mensen vinden beide leuk. Jij zoekt realisme (in de vorm van trage gameplay) en teamwork, die combinatie ga je in CS:S en BF2 allebei niet vinden. BF2 komt nog het meeste in de buurt, maar de gameplay is nog 'sneller' dan BF1942. Jij zoekt echt een heel ander soort spellen als je IL-2 leuk vindt.ocf81 schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 09:39:
HL1 heb ik eeuwen gespeeld. Ik ben van beta 2 t/m beta 7 actief CS speler geweest, maar op het einde was het publiek te lamerig voor mij en de gameplay te veel veranderd van die van beta 5 en ben ik overgestapt op andere dingen zoals flightsims en OFP.
BF1942 heb ik eens gedownload, maar enkel off-line gespeeld.
De gameplayervaring die ik daarmee heb opgedaan was mij te snel, en deed mij onrealistisch aan. Ik zie graag coop missies die een uur of twee diren en waar las je enmaal dood ben het ook is afgelopen, maar dat je wel kan meekijken.
Als het om de MODs gaat zou ik voor HL2 kiezen, die heeft meer potentie daarvoor dan BF2 en is al lang uit (dus meer MODs), maar dan nog zul je niet snel een MOD vinden die veel weg heeft van IL-2 of OFP. De kans dat een je een, voor jouw eisen, leuke MOD zult vinden is dan eigenlijk weer groter is met BF2, die MODs zijn vaak realistischer (bijv. Forgotten Hope van BF1942), maar het aantal MODs zal denk ik wel minder zijn bij BF2.
[ Voor 80% gewijzigd door CorteX op 08-07-2005 09:59 ]
[ Voor 27% gewijzigd door ocf81 op 08-07-2005 09:55 ]
© ocf81 1981-infinity
Battlefield 2 is zeker een aanrader als je van dat genre games houdt! Dus als je Joint Ops, America's Army of de vorige BF titels goede games vind, ga je deze zeker weten goed vinden! Let dus op dat ik het hier over de genre heb en niet over de gameplay. Die zijn bij deze games wel wat verschillend van elkaar natuurlijk.
Voordelen Half-Life 2:
• Goede graphics/sfeer
• Hand vol games extra
• Goede support via Steam
• Zowel single- als multiplayer vermakelijk
• Draait ook goed op minder snelle PC's!
Nadelen Half-Life 2:
• Is iets waar je van moet houden (toekomstig, maar toch ook weer niet)
Voordelen Battlefield 2:
• Ziet er ook goed uit
• Werken in Squads
• Commander mode
• Ranking/Awards
Nadelen Battlefield 2:
• Support van EA had beter gemogen
• Server browser is traag
• Niet te spelen met GF4 en lager (voor de TI series is er een fix, maar dat ziet er ook niet uit)
• Single player is saai (imo)
Conclusie:
Neig je meer naar single player, ga dan voor Half-Life 2. Maar als je meer op zoek bent naar een multiplayer game, zou ik Battlefield 2 aanraden.
Ik bedenk me net dat je bij Half-Life 2 ook Counter-Strike: Source krijgt, alleen is dit in mijn ogen lang niet zo vermakelijk als Battlefield 2.
[ Voor 15% gewijzigd door Copyman op 08-07-2005 10:05 ]
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
Ik vind Punkbuster eigenlijk meer een voor dan nadeel. Het ergste wat een online multiplayer spel kan overkomen is namelijk dat mensen ongestraft kunnen cheaten. Punkbuster voorkomt dit en dat voordeel vindt ik enorm veel belangrijker dan het nadeel van die paar bugs waar sommigen last van hebben. Punkbuster update zichzelf overigens automatisch.Verwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 09:37:
Nadelen BF2:
...
- Punkbuster (irritant met updates enzo)
...
[ Voor 5% gewijzigd door lammert op 08-07-2005 09:55 ]
Overigens speel ik mijn spellen veelal op de meest realistische modus.
[ Voor 12% gewijzigd door ocf81 op 08-07-2005 10:35 ]
© ocf81 1981-infinity
Ducati: making mechanics out of riders since 1946
[ Voor 55% gewijzigd door ocf81 op 08-07-2005 11:56 ]
© ocf81 1981-infinity
CS:S speel je meestal met 5v5 of 10v10. en BF2 heeft mapsizes voor 8v8, 16v16 en 32v32.ocf81 schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 11:56:
Heeft HL2 ook grote landschappen in MP? Of laat ik het anders zeggen, de maps in HL1 waren relatief klein zijn ze tegenwoordig groter?
natuurlijk gevolg is dat de maps in BF2 vele malen groter zijn.
en natuurlijk moet je in CS:S bijna altijd te voet. terwijl je in BF2 jeeps, tanks, APC's, straaljagers, heli's en nog veel meer hebt.
BTW, meestal ben ik een beetje een support type, dus MG gunner of sniper die dekking geeft of een driver type die mensen heen en weer brengt naar het slagveld.
[ Voor 32% gewijzigd door ocf81 op 08-07-2005 12:33 ]
© ocf81 1981-infinity
Verwijderd
Het is een van de meest realistische spellen (zover ik dat als niet militair kan beoordelen), het is GRATIS
voordelen aa
Gratis
Ziet er goed uit (dankzij ut engines)
voor win, lin en mac
Nadelen AA
De official servers zijn allemaal uk of us based
Trainingen zijn soms behoorlijk PITA
Verwijderd
Bij BF2 is die spanning er niet echt (imo), daar tegen over staat wel dat het er goed uit ziet en de gameplay is ook goed je hebt er veel plezier aan dankzij de online play, maar dit heb je dan ook weer bij HL2 je kan bijv. Counter Strike spelen of HL: Deathmatch.
Al met al is HL2 toch de beste van de 2 gewoon omdat de singleplayer toch heel erg leuk en spannend is en je hebt diversiteit denk aan CS:S via de online play.
Succes met je keuze verder.
ik denk dat beide games niet verkeerd zijn en eigenlijk niet met elkaar te vergelijken want bf2 is voorledig op multiplayer gericht en hl2 opzich zelf op single player. beide kopen is zeker niet verkeerd
Verwijderd
idd, daar sluit ik mij helemaal op aan, koop ze beide voor veeeeeeel spelplezier!gakkethijs schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 23:27:
Ik snap niet dat mensen roepen hl2 moet je van houden. er komen en zijn heel veel vette mods voor hl2 en er komen er nog veel vettere aan. bijv dod:s ns:s. op dit moment is garrymod gewoon gaaf. dit is geen fps game maar echt spelen met de source engine.
ik denk dat beide games niet verkeerd zijn en eigenlijk niet met elkaar te vergelijken want bf2 is voorledig op multiplayer gericht en hl2 opzich zelf op single player. beide kopen is zeker niet verkeerd
© ocf81 1981-infinity
Verwijderd
Verwijderd schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 00:37:
Wel vreemd dat als nadeel geld niet is gerekend voor BF2. Maandelijkse fee toch?

Verwijderd
Stuk aantrekkelijker om het spel te kopen nu!
Nvm
Computer is te brak om spel te spelen. Althans betreffende proc power.
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2005 04:01 ]
Verder draai ik Win2k, wat wellicht nog meer problemen kan gaan geven (maar ik snap alleen niet hoe, zo veel verschil zit er niet tussen win2k en winxp, het is alleen zo dat ik nog nooit de moeite heb genomen om alles te backuppen (ca 200 gig aan films en mp3s) en dan de move te maken. Ik zie dit gewoon als een enorme inbreuk om mijn zelfbeschikkingsrecht wanneer het gaat om wat ik wel en niet mag op mijn eigen bak als het gaat om emu software en het neit testen op win2k is een teken van extreme luiheid aan de kant van Dice/EA. De opmerking "het is EA" snap ik nu wel.
HL2 installeerde als een zonnetje (ik heb het geld wel, maar ik mag het er eigenlijk niet aan uitgeven vna mezelf, ik moet ook nog op vakantie)
Zo op naar install try nummer 5
[ Voor 3% gewijzigd door ocf81 op 09-07-2005 09:00 ]
© ocf81 1981-infinity
(sterker nog, ik heb bf2 dmv daemon tools geinstalleerd

© ocf81 1981-infinity
Ik heb nog bij jouw in je clan gezeten met IL-2
Affijn...de indruk die ik kreeg van jouw is dat je echt teamplay en realisme zoekt.
Hiermee was je ook zo fanatiek met IL-2.
Eigenlijk vind ik dan dat HL2 jouw weinig te bieden heeft.
Is leuk als Singleplayer maar op Multiplayer gebied is het erg matig.
Houd je van online shooters dan heeft CCS je meer te bieden.
In zekere mate realistisch en je werkt in teamverband.
Maar of dit nu is wat je zoekt???
BF2 speel ik nu een tijdje en ik weet nu al dat dit voor mij geen blijvertje is.
Ondanks de sterke gameplay kan het mij gewoon niet boeien.
Jouw kennende zal jij dit net zo ervaren...het heeft voor jouw denk ik een te hoog Arcade gehalte.
Om dit zeker te weten kan je natuurlijk altijd de demo downen.
Is helaas maar 1 map die je online kan spelen maar het geeft je precies de indruk die je nodig hebt.
Maar ik mis een spel in jouw lijst waarvan ik denk dat het veel beter aansluit bij jouw eisen.
Splintercell:Chaos theory...dit spel geeft een redelijk gevoel van realisme.
En ook online is het zeer leuk spelen.
Dan moet je met z'n 2en een missie volbrengen.
En dood is hier dus ook echt dood (ik las dat jij dit ook een pre vond).
Juist door deze opzet speel je meestal met serieuze spelers en heb je weinig last van lamers en ander gespuis.
Hoop dat je een spel weet te vinden
[ Voor 4% gewijzigd door melly op 10-07-2005 01:07 ]
Verwijderd
ligt aan je eigen prutserij, spel loopt prima met deamon tools installed. Win2000 is sowieso bullshit om nog te draaien, vooral als je games draait!ocf81 schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 08:59:
BF2 zuigt, je moet persé dingen als Daemon tools verwijderen, en nog wil ie niet starten.
Verder draai ik Win2k, wat wellicht nog meer problemen kan gaan geven (maar ik snap alleen niet hoe, zo veel verschil zit er niet tussen win2k en winxp, het is alleen zo dat ik nog nooit de moeite heb genomen om alles te backuppen (ca 200 gig aan films en mp3s) en dan de move te maken. Ik zie dit gewoon als een enorme inbreuk om mijn zelfbeschikkingsrecht wanneer het gaat om wat ik wel en niet mag op mijn eigen bak als het gaat om emu software en het neit testen op win2k is een teken van extreme luiheid aan de kant van Dice/EA. De opmerking "het is EA" snap ik nu wel.
HL2 installeerde als een zonnetje (ik heb het geld wel, maar ik mag het er eigenlijk niet aan uitgeven vna mezelf, ik moet ook nog op vakantie)
Zo op naar install try nummer 5
ik zag twee beren fout parkeren....
Verwijderd
Ik zou niet zo snel met het vingertje naar de TS wijzen.Verwijderd schreef op zondag 10 juli 2005 @ 02:51:
[...]
ligt aan je eigen prutserij, spel loopt prima met deamon tools installed. Win2000 is sowieso bullshit om nog te draaien, vooral als je games draait!
Waarschijnlijk is het niet Daemon Tools, maar CloneCD (of misschien Alcohol 120%) waar BF2 over struikelt. Daar hebben meer spellen over geklaagd. Beetje vreemde zet, want waarschijnlijk wordt die controle toch in menig No-CD crack uitgeschakeld.
Voor de rest is Windows 2000 nog prima om spellen te spelen. Ik zou zelfs zeggen dat het in sommige gevallen beter is, met name als je het vergelijkt met Windows XP Service Pack 2.
Verwijderd
BF2 is de meest realistische en leukste shooter die ik heb gespeeld. In CSS moet je elke ronde (lang) wachten op de rest als je dood bent. Teamplay is er ook niet, behalve in clans. In BF2 is er meer teamplay want je kan gewoon squads joinen en dat doe je normaal gesproken om als een team te spelen. Ik geef toe dat het vaak niet gebeurt maar de keren dat het wel gebeurt makes up for it. Je kan ook in 15sec spawnen bij je squadleader of door een medic revived worden. Je kan ook classes kiezen. Allemaal elementen die teamplay bevorderen. En je hebt gewoon het gevoel dat je in een echte oorlog zit als je vliegtuigen en tanks om je heen ziet en gebouwen cleared.
Verwijderd
Als ik pacman met BF2 vergelijk is het ook appels en peren maar je kan wel aangeven waarom BF2 leuker is. Maar het blijft een mening.Mister_X schreef op zondag 10 juli 2005 @ 15:24:
Ben ik de enige die de vergelijking tussen BF2 en HL2 niet juist vind, het is appels en peren, HL2 = linaire single player game..Zelfs de mods zijn compleet anders... (voertuigen, grote maps met bergen/bomen/huizen/gebouwen/wegen, veel grote maps dan Hl2 heeft...)
Verwijderd
Tel daarbij op dat EA met de eerste de beste patch ervoor heeft gezord dat je memory leeks krijgt en meteen weer het hele spel opnieuw mag installeren ZONDER patch, geef ik bf2 iig niet echt een bug vrij toekomst.
Bij hl2/css heb je ook als voordeel dat alles gratis is en valve iig vroeg of laat met fixes komt. Bij EA poepen ze om de 6 maanden weer een expension uit waarnaar 3kwart van de servers upgraden dus dan mag je lekker weer geld gaan betalen. Bij hl2/css is alles gratis. En je weet dat je game iig jaren meegaat zonder dat er weer een nieuwe versie komt.
Nou ben ik nooit een battlefield fan geweest dus misschien ben ik niet zo'n goed voorbeeld maar ik zou voor hl2 gaan. Zeker omdat ie al voor 30 euro te vinden is.
Verwijderd
Ja heel fijn dat je elke keer kan spawnen, krijg je allemaal van die rambo acties, ga dan UT spelen. Teamplay heb je standaart niet op een pub server, maakt niet uit welke game je neemt. Bij css heb je iig nog een vorm van teamplay als je op een server zit met speler met een beetje skill.Verwijderd schreef op zondag 10 juli 2005 @ 15:18:
BF2 is alles wat CSS is, en meer. Elke situatie in CSS kun je in BF2 krijgen, en meer.
BF2 is de meest realistische en leukste shooter die ik heb gespeeld. In CSS moet je elke ronde (lang) wachten op de rest als je dood bent. Teamplay is er ook niet, behalve in clans. In BF2 is er meer teamplay want je kan gewoon squads joinen en dat doe je normaal gesproken om als een team te spelen. Ik geef toe dat het vaak niet gebeurt maar de keren dat het wel gebeurt makes up for it. Je kan ook in 15sec spawnen bij je squadleader of door een medic revived worden. Je kan ook classes kiezen. Allemaal elementen die teamplay bevorderen. En je hebt gewoon het gevoel dat je in een echte oorlog zit als je vliegtuigen en tanks om je heen ziet en gebouwen cleared.
Verwijderd
Wat is er mis met rambo acties? Dat is meer fun dan wachten tot een team dood is. En waarom breng je UT als voorbeeld alsof het beter is? UT2k4 verveelde me pas snel.Verwijderd schreef op zondag 10 juli 2005 @ 18:04:
[...]
Ja heel fijn dat je elke keer kan spawnen, krijg je allemaal van die rambo acties, ga dan UT spelen. Teamplay heb je standaart niet op een pub server, maakt niet uit welke game je neemt. Bij css heb je iig nog een vorm van teamplay als je op een server zit met speler met een beetje skill.
Teamplay kun je altijd wel vinden op elke BF2 server. Helemaal als er skilled players zijn. Dat is dus vaker dan bij CSS. Er zijn gewoon veel meer tools/opties voor teamplay. Ook op public servers.
Uitrusting kloppen nauwelijks tot niet, om maar niet te spreken van sommige animaties en nog meer fratsen. Als je echt realisme wilt, heeft niemand een crosshair, maar mikt gewoon via zijn iron sights en dergelijke. Denk dat je dan toch idd bij aa moet gaan kijken, of een mod voor de een of andere game, die door een stel puristen in elkaar gedraaid is.
Verwijderd
ik ben het niet met je eens,als je de half-life2 missies hebt uitgespeelt,ga je daarna egt niet meer weer hetzelfde doen,lijkt mij.Copyman schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 09:54:Conclusie:
Neig je meer naar single player, ga dan voor Half-Life 2. Maar als je meer op zoek bent naar een multiplayer game, zou ik Battlefield 2 aanraden.
bij battlefield2 wel,singleplayer lijkt net multiplayer,maar dan makkelijker.
Verwijderd
De TS wil juist geen quake achtige gameplay, als je meteen kan respawnen dan krijgt je juist het soort gameplay wat de TS niet wil, dat van mensen die als een idioot aanvallen of kamikaze acties doen.Verwijderd schreef op zondag 10 juli 2005 @ 18:20:
[...]
Wat is er mis met rambo acties? Dat is meer fun dan wachten tot een team dood is. En waarom breng je UT als voorbeeld alsof het beter is? UT2k4 verveelde me pas snel.
Teamplay kun je altijd wel vinden op elke BF2 server. Helemaal als er skilled players zijn. Dat is dus vaker dan bij CSS. Er zijn gewoon veel meer tools/opties voor teamplay. Ook op public servers.
Verwijderd
Als je een squad joined kun je als team spelen. En dan sta je veel sterker dan rambo's. Dus het spel is voor beide soort spelers. Heeft niks met respawnen te maken. In CSS heb je ook dat soort idioten.Verwijderd schreef op zondag 10 juli 2005 @ 18:44:
[...]
De TS wil juist geen quake achtige gameplay, als je meteen kan respawnen dan krijgt je juist het soort gameplay wat de TS niet wil, dat van mensen die als een idioot aanvallen of kamikaze acties doen.
BF2 kan niet zo gezien worden kennelijk.
Ik vroeg dus alleen maar welke van de 2 min of meer iets in de richting van bijv. OFP gaan geven wat betreft de spelervaring.
Aangezien OFP dus te veel nadelen heeft en een goede opvolger of vervanger van OFP nog niet op de markt is voor zover ik weet.
Keywords:
• Shooter
• Grote omgevingen
• Teamplay
• Realisme
• evt voertuigen
Wellicht zit ik naarde verkeerde shooters te kijken, maar deze kwamen bij mij zo 1-2-3 naar voren als basis voor mods met een hoge waarschijnlijkheid van een bevredigend resultaat.
UT is idd nog wel een leuke die ik in eerste instantie over het hoofd heb gezien. Wellicht dat ik RO eens gaan proberen.
(BTW hoi melly
© ocf81 1981-infinity
Nee, BF2 is niet wat ik er van verwacht had.
Verwijderd
# Shooter
# Grote omgevingen
# Teamplay
# Realisme
# evt voertuigen
Dan zou ik cs: source gaan spelen. Alleen de omgevingen zijn niet zo enorm groot.