Zacht geluid na flasken

Pagina: 1
Acties:

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Topicstarter
hmmz weet niet of dit hier gevraagd mag worden maar toch

ik heb een beetje zitten spelen met divx en mijn DVD's
nadat ik Ghos in the shell had geflasked, is alleen het geluid erg zacht, kan ik dat aanpassen??? of is dit normaal?

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• T.T.
  • Laatst online: 22-01 14:13

T.T.

Sowieso

Da's normaal, komt omdat het geluid niet genormaliseerd wordt bij het encoden. Flask pakt gewoon het gehele spectrum. Wanneer je de DVD afspeelt wordt het geluid on-the-fly genormaliseerd geloof ik.
Snap niet waarom het niet gefixed wordt, erg moeilijk lijkt me het niet... :?

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-08 12:16

Steffie

Opaque

je zou het geluid even met virtualdub uit je divx file kunnen saven ... dan normalizen met bijvoorbeeld cooledit en dan weer samenvoegen met behulp van virtualdub

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Topicstarter
k thnx
ga ik ff kijken

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Achmeon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-08-2023

Achmeon

Free Achmeon

Dat geluid in divx-en is simpelweg niet versterkt tijdens het coderen. In flask is een optie om het geluid te versterken. Om de simpele reden dat hetzelfde gebeurd tijdens het afspelen van de originele DVD. Flask kan ook ontdekken met welk percentage het versterkt moet worden; dat kan Flask dan dus ook doen tijdens het coderen.

Simpele tip als je dus een DVD ript en codeerd, versterk het geluid! Zo hoeft niemand meer zijn stereo hard te zetten of die divx 'opnieuw' te gaan maken ;)
Pagina: 1