Over 17 uur is het alweer zover - Drome 12
Voor de twaalfde keer wordt Drome alweer georganiseerd voor een totaal van 2148 bezoekers.
Het GROOTSTE computer gaming evenement van de Benelux. Een weekend lang is iedereen uit Nederland en omringende landen welkom om deel te nemen aan Drome 12. Drie dagen lang non-stop gamen, met elkaar, of tegen elkaar. Een greep uit het aanbod:
- Competities op topniveau in de meest gespeelde games.
- Gamen over een reeds aangelegd netwerk. Supersnel, met 2000+ medespelers, bijeen op één lokatie.
- Tal van high-end Gameservers om op elk tijdstip van de dag te kunnen gamen.
- Uitgebreide relaxarea om even bij te komen op een bank, met een ouderwets potje tafelvoetbal, flipperen en meer.
- Movie Theatre, oftewel, een eigen bioscoop, met game-demo's, presentaties en films.
- Uitgebreide catering voor de inwendige mens tegen zeer redelijke prijzen.
- Internet toegang / Chatten (IRC) / Intranet / etc.
- Mega Bigscreens waar competities en nieuws op te volgen zijn,
Het totaal van 2148 plaatsen ligt iets onder het aantal van vorig jaar. T.o.v. van Drome 11 is de zaalindeling wel iets gewijzigd.:
De slaapzaal is met 33% vergroot naar 2328 m2, dus meer ruimte voor de vermoeide gamers
Relaxarea is nogmaals uitgebreid. Dus meer ruimte, en vooral, meer te doen
Nou ga ik als Tweaker ook heen en vindt het wel leuk om te weten wie ook heen gaat (of na het weekeind wie ook geweest is)
Zijn er nog mensen met tips ?
Post hier je foto;s (na de lan)
Foto'tje van vorig jaar (de groep met wie ik mee was op Drome Dutch Elite Division)
[ Voor 7% gewijzigd door Luppie op 08-07-2005 00:59 ]
Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.