Ik probeer het probleem zo goed mogelijk uit te leggen:
Ik start Windows XP op, ga naar My computer en wil dan naar bijv. de C-drive gaan. Zodra ik dubbelklik op C: selecteert hij oppeens alles en opent ook alle drives.
Cijfers typen gaat ook niet want dan krijgen we telkens het teken boven het cijfer. Dus 1 wordt ! of 2 wordt @. Letters werken daarentegen wel normaal. Rechtermuisknop op een drive en dan open werkt ook.
Capslock maakt voor de cijfertoetsen gaan verschil uit. Letters wel alleen al dan niet hoofdletters of niet.
In MSN een bericht intypen en daarna enter werkt niet, hij gaat dan gewoon naar de volgende regel.
Hetzelfde geldt voor een muisklik op de button Send. (heel erg raar:S)
Wat we geprobeerd hebben:
-Toetsenbord verwijderd uit device manager
-Taalinstellingen veranderd
-Toetsenbord uitgetrokken, terwijl we gewoon in windows zaten, hij blijft alles gewoon selecteren en openen bij My Computer)
-Muis uitgetrokken (en andere usb poort gedaan)
-Safe mode (veilige modus)
-Gerammeld met toetsen etc
Het gaat om een goedkoop sweex toetsenbord (104) PS2 en een Logitech USB muis.
Ik start Windows XP op, ga naar My computer en wil dan naar bijv. de C-drive gaan. Zodra ik dubbelklik op C: selecteert hij oppeens alles en opent ook alle drives.
Cijfers typen gaat ook niet want dan krijgen we telkens het teken boven het cijfer. Dus 1 wordt ! of 2 wordt @. Letters werken daarentegen wel normaal. Rechtermuisknop op een drive en dan open werkt ook.
Capslock maakt voor de cijfertoetsen gaan verschil uit. Letters wel alleen al dan niet hoofdletters of niet.
In MSN een bericht intypen en daarna enter werkt niet, hij gaat dan gewoon naar de volgende regel.
Hetzelfde geldt voor een muisklik op de button Send. (heel erg raar:S)
Wat we geprobeerd hebben:
-Toetsenbord verwijderd uit device manager
-Taalinstellingen veranderd
-Toetsenbord uitgetrokken, terwijl we gewoon in windows zaten, hij blijft alles gewoon selecteren en openen bij My Computer)
-Muis uitgetrokken (en andere usb poort gedaan)
-Safe mode (veilige modus)
-Gerammeld met toetsen etc
Het gaat om een goedkoop sweex toetsenbord (104) PS2 en een Logitech USB muis.
[ Voor 3% gewijzigd door Novi op 07-07-2005 23:51 ]