Toon posts:

[BF2] - krijg geens servers met lage ping na patchen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
titel zegt het al en in het bf2 topic is het al ter sprake gekomen.

Ik heb gepatched en dat is allemaal oke en werkt.

Nu krijg ik in de serverbrowser slechts enkele servers met een ping onder de 100 terwijl het er voor de patch toch wel 30 waren. Mijn internet aansluiting is oke. Wat kan dit zijn?

• mrboomblaster
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-10 14:51
kan van alles zijn. mss dat je provider bezig is met onderhoud van je verbinding. bezig met downloaden?

als je op een netwerk zit kan een ander pc mss de oorzaak zijn.

scan je pc eens op spyware, kan ook een oorzaak van het probleem zijn.

D2 acc: *Mrboomblasterhc

Verwijderd

Topicstarter
Er zijn meer mensen met dit probleem sinds de patch.

Ik heb maar 1 pc en aan de verbinding ligt het zeker niet. Spyware heb ik ook niet en de pc is hagelnieuw. Voor de patch draaide het gewoon goed.

• Freezerator
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04:40
Zelfde probleem. Ik denk dat de serverbrowser er ook mee te maken heeft. Het zou enorm handig zijn als je bv op 1 server kan staan en met bv een rechtermuisklik alleen die ff te refreshen om te kijken of ie nog vol zit en of de ping veranderd.

Verwijderd

Topicstarter
Freezerator schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 10:54:
Zelfde probleem. Ik denk dat de serverbrowser er ook mee te maken heeft. Het zou enorm handig zijn als je bv op 1 server kan staan en met bv een rechtermuisklik alleen die ff te refreshen om te kijken of ie nog vol zit en of de ping veranderd.
Nou ik heb BF2 maar opnieuw geinstalleerd en nu werkt alles weer naar behoren. Nu maar wachten op een goede patch want dit is pruts zeg..

Nu mijn framerate nog omhoog. maar dar heb ik net een andere post voor gestart om het netjes te houden..