"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
hoe zit dat met de airflow dan als ie low speed is?
de oude fan zit mbv kroonsteentje doorgelust in de (at) voeding, is dat 220 of 12 v? lijkt me nl niet handig om een 12v op 220 te zetten
de oude fan zit mbv kroonsteentje doorgelust in de (at) voeding, is dat 220 of 12 v? lijkt me nl niet handig om een 12v op 220 te zetten
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
mwhaha DAT bedoelde ik niet 
ik zie bij nedcool 'fluisterstille' antec fans, iemand hier ervaring mee?
die papst fans kan ik nergens vinden
ik zie bij nedcool 'fluisterstille' antec fans, iemand hier ervaring mee?
die papst fans kan ik nergens vinden
Papst?
Bij conrad, pittige prijs maar zeer betrouwbaar.
Bij conrad, pittige prijs maar zeer betrouwbaar.
No news is bad news.
waar is het geluid van zo'n papst mee te vergelijken vergeleken met een standaard ramsj fan?
Alles wat je maar weten wil over papst;
http://www.papst.de/english/home.html
-Delta's zijn beter verkrijgbaar-
http://www.papst.de/english/home.html
-Delta's zijn beter verkrijgbaar-
No news is bad news.
wuzzies rule
en ik slaap toch liever in een stille kamer (mijn vriendin trouwens ook
)
kijk dat jij 6 pc's op je kamer hebt staan zoemen oke daar kan je gewend aan raken op een gegeven moment maar toch rustig is anders, een vrouw (en dan bedoel ik niet jouw moeder) zal ik daar ook niet snel aantreffen in jouw hok denk ik victor
kijk dat jij 6 pc's op je kamer hebt staan zoemen oke daar kan je gewend aan raken op een gegeven moment maar toch rustig is anders, een vrouw (en dan bedoel ik niet jouw moeder) zal ik daar ook niet snel aantreffen in jouw hok denk ik victor
Verwijderd
Of je moet in de dump wat axiaal fans zoeken, die zijn goedkoeper (oude rommel) en heel stil. Moet je wel wat knutselen..
Een andere hele simpele truuk is een highspeed fan te nemen (geen Delta uhh) en die op 7 volt te zetten. (zwarte draadje op de rode +5 van de 4polige stekker en de rode van de fan op de geledraad.) Kijk wel uit, als je kortsluiting maakt heb je weer een voeding minder..
Een andere hele simpele truuk is een highspeed fan te nemen (geen Delta uhh) en die op 7 volt te zetten. (zwarte draadje op de rode +5 van de 4polige stekker en de rode van de fan op de geledraad.) Kijk wel uit, als je kortsluiting maakt heb je weer een voeding minder..
Pagina: 1