Toetsenbord quick-toetsen verkeerde functie.

Pagina: 1
Acties:

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Ik heb een klein probleem met mijn toetsenbord, ik zal het hele verhaal even uitleggen.
Ik heb Setpoint geinstalleerd voor mijn MX1000, omdat ik knoppen wilde instellen. Echter, nu deden de quicklaunch knoppen van mijn toetsenbord niet meer wat ze zouden moeten doen/voorheen deden. Zo geeft bij de knop "Messenger" bv Search, en bij de Mute knop geeft hij Firefox, wat "My Home" zou moeten zijn. Wat ik dus gedaan heb is Setpoint er weer afgehaald. Dit had geen effect. Systeem herstel, ook geen effect. Daarna heb ik iTouch geinstalleerd, dit is een soort Setpoint voor toetsenborden. Quicklaunch knoppen weer goed ingesteld, maar toch blijft hij de knoppen verwarren. Iemand een oplossing? De knoppen zo veranderen dat alles weer op zijn plaats staat kan niet, want sommige knoppen doen domweg niets.

• Urk
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-02 21:45

Urk

Zoek wellicht eens in je REGEDIT naar aanknopingspunten, wellicht staat de config daar verkeerd en wordt deze niet juist gewijzigd.

• Ilya
  • Niet online
Wat zou ik dan moeten zoeken? :/

• assembler
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\AppKey

Met TweakUI uit de toolkit van microsoft kan je dit makkelijk aanpassen onder: Explorer -> Command Keys

• Ilya
  • Niet online
_assembler_ schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 01:12:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\AppKey

Met TweakUI uit de toolkit van microsoft kan je dit makkelijk aanpassen onder: Explorer -> Command Keys
Heb er een paar ingesteld, maar dit wil niet baten. Misschien moet ik rebooten, maar dat kan op het moment even niet (ivm download zonder resume :/ ).

• assembler
  • Niet online
Je moet wel rebooten inderdaad. Dan maar ff wachten he :)

• Ilya
  • Niet online
Niets wil baten, nooit gebruik ik een reset knop en nu zou ik willen dat ik er een had op mn toetsenbord. Het lijkt alsof hij door de war is, ik kom er net achter dat "F-lock" en Standby ook niet kloppen. F-lock is volume+ en Standby is mute :{

Edit: switchen naar channel2 wil ook niet baten :'(
Edit: Ook de F-toetsen hebben andere functies, dit zijn vooral browse dingen (my computer), winamp commands en mail new/reply etc.

[ Voor 34% gewijzigd door Ilya op 08-07-2005 12:24 ]

• Tim_R
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-11-2025
Ik heb hier ook een toetsenbord liggen met hetzelfde probleem, uit een Cordless Desktop Optical Deluxe. De knoppen werken voor geen meter, ook niet op een andere PC. Het probleem lijkt te liggen bij de encryptie, die wil niet meer werken. Ik had 2 setjes; het eerste had na 2 maanden hetzelfde probleem als dat van jou, het andere werkt helemaal niet meer, na 3 maanden. Geweldig, die encryptie...

De winkel waar ik ze gekocht heb houdt stug vol dat het een softwareprobleem is, tsjah...

Ik denk dat de encryptie in je tobo hardwarematig is en dat je aan dit probleem niets meer kan veranderen, behalve garantie claimen dus.

Welk toetsenbord heb je btw?

Met probleem ontstond wel uit het niets, dat maakt een verschil...

Ow en SetPoint zit ook bij mijn Media Keyboard (lekker aan een draad, alles werkt) en is gewoon de opvolger van de iTouch software. Misschien veroorzaakt dat bij jou een conflict?

Voor mij in ieder geval never nooit meer een Cordless setje van Logitech!

• utbone
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:28
Gebruik je de F mode knop wel?

Edit: laat maar..

[ Voor 28% gewijzigd door utbone op 08-07-2005 12:37 ]

U heeft de melk horen klotsen maar weet niet waar de tepel hangt

• Ilya
  • Niet online
Timmyboy_ schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 12:35:
Ik heb hier ook een toetsenbord liggen met hetzelfde probleem, uit een Cordless Desktop Optical Deluxe. De knoppen werken voor geen meter, ook niet op een andere PC. Het probleem lijkt te liggen bij de encryptie, die wil niet meer werken. Ik had 2 setjes; het eerste had na 2 maanden hetzelfde probleem als dat van jou, het andere werkt helemaal niet meer, na 3 maanden. Geweldig, die encryptie...

De winkel waar ik ze gekocht heb houdt stug vol dat het een softwareprobleem is, tsjah...

Ik denk dat de encryptie in je tobo hardwarematig is en dat je aan dit probleem niets meer kan veranderen, behalve garantie claimen dus.

Welk toetsenbord heb je btw?

Met probleem ontstond wel uit het niets, dat maakt een verschil...

Ow en SetPoint zit ook bij mijn Media Keyboard (lekker aan een draad, alles werkt) en is gewoon de opvolger van de iTouch software. Misschien veroorzaakt dat bij jou een conflict?

Voor mij in ieder geval never nooit meer een Cordless setje van Logitech!
Ik heb ook dat toetsenbord :+ Ik denk dat ik niet echt bij de winkel kan aankomen met "Ik heb hier ooit een cordless optical deluxe setje gekocht en mijn toetsenbord doet nu raar! De muis is trouwens helemaal vern**kt" .
Maar jij heb dus ook geen oplossing kunnen vinden? Heb nu iTouch er maar afgegooid, de F toetsen doen het weer goed. Standby en Flock doen nu niets.
Het zit nu zo:
Standby: niets
Flock: niets
E-Mail: niets
Messenger/SMS: Windows search
Webcam: Niets
Mute: Homepage
Volume Increase: Applicatie die ingesteld stond voor E-Mail (omdat ik geen e-mail client gebruik)
Volume Decrease: Niets
Media: Niets
My Home: Niets
Search: Niets

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-12-2025
dit heb ik een tijdje veel gehad , nu niet meer , maar ik kreeg de tip van de HD om deze stappen te doen : (was voor mijn desktop mx met zo'n draadloze internet navigator)

batterijen van toetsenbord/muis eruit
20 mins wachten
opnieuw activeren door de connect knop in te drukken
en daarna een reboot

dit werkte best goed , maar nam best veel tijd in beslag, nu heb ik er al een paar maanden geen last meer van gehad.

• Ilya
  • Niet online
kenny89 schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 13:22:
dit heb ik een tijdje veel gehad , nu niet meer , maar ik kreeg de tip van de HD om deze stappen te doen : (was voor mijn desktop mx met zo'n draadloze internet navigator)

batterijen van toetsenbord/muis eruit
20 mins wachten
opnieuw activeren door de connect knop in te drukken
en daarna een reboot

dit werkte best goed , maar nam best veel tijd in beslag, nu heb ik er al een paar maanden geen last meer van gehad.
Nope :(

• assembler
  • Niet online
Je kan via een logitech-configuratie-programma de encryptie ook weer uitschakelen, dan moet je dat eens proberen.

• Ilya
  • Niet online
_assembler_ schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 21:06:
Je kan via een logitech-configuratie-programma de encryptie ook weer uitschakelen, dan moet je dat eens proberen.
Dat zie ik niet staan in iTouch, zit dat wel in Setpoint?

Edit: In setpoint kan je nog minder instellen.

[ Voor 9% gewijzigd door Ilya op 09-07-2005 23:01 ]

• Ilya
  • Niet online
Bump dan maar ;(

• Ilya
  • Niet online
weet echt niemand iets?
Pagina: 1