VVD. Maakt crises erger 🏚️ .
Zucmantaks, nu 💰 !
De mythe van de zelfredzame burger 🦄 .
vreemd, de teww hebben niks met elkaar te maken. Welke distributie draai je?
wat wel zou kunnen: VMWARE maakt een soort eigen netwerkkaart aan doet dat voor ieder OS dat je daarna op het host systeem draait. Het zou zo kunnen zijn dat je eens moet kijken of jou netwerkkaart wordt verwijderd bij het opstarten en er een nieuwe in de plaats komt. Anders weet ik het ook niet (helaas).
wat wel zou kunnen: VMWARE maakt een soort eigen netwerkkaart aan doet dat voor ieder OS dat je daarna op het host systeem draait. Het zou zo kunnen zijn dat je eens moet kijken of jou netwerkkaart wordt verwijderd bij het opstarten en er een nieuwe in de plaats komt. Anders weet ik het ook niet (helaas).
Au contraire, mon capitaine, VMWare installeert een gestripte versie van Samba zodat clients (Virtual Machines) op het host filesystem kunnen komen. En 2x Samba server gaat denk ik goed mis. Als je nu de VMWare kernelmodules eens stopt ( hangt af van je distro: /etc/init.d/vmware stop of /etc/rcS.d/vmware stop of iets wat daar op lijkt) en dan probeert Samba te starten, werkt Samba dan weer wel?Op zaterdag 13 januari 2001 11:58 schreef Bart B het volgende:
vreemd, de teww hebben niks met elkaar te maken.
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
ik zal het eens proberen...
heb trouwens mandrake 7.1
heb trouwens mandrake 7.1
VVD. Maakt crises erger 🏚️ .
Zucmantaks, nu 💰 !
De mythe van de zelfredzame burger 🦄 .