hallo mensen,
alweer anderhalf jaar geleden een amd pro 2500+ systeempje gekocht bij skyhigh in groningen.
Destijds zat er 128 mb geheugen in en het ding draaide eigenlijk op amd duron 1600 (ik weet ook niet waar dat amd pro eigenlijk op slaat). Maar goed hij was dan ook niet duur en had destijds ook even wat minder geld vanwege op kamers gaan.
Omdat ik iemand die toch best weleens een spelletje speelt een tijdje geleden besloten om er extra geheugen en een leuk videokaartje in te zetten.
eerst had het ding dus de volgende specs:
amd duron 1600
128 mb pc? geheugen
32 mb shared video
Nu heeft hij de volgende specs:
- nog steeds dezelfde processor
-128 mb ? + 512 MB pc2100 Takems geheugen
- aeolus geforce 5700 Le 256 mb videokaartje
Helaas heeft dat niet helemaal het gewenste effect gehad. Het systeem is nl wel een stuk sneller geworden. Ook het beeld is een stuk zuiverder. Ook gamen gaat wel (bv prince of persia WW of call of duty) maar het gaat toch nog een beetje hakerig...
Mijn vraag is dan ook kan ik hier iets aan doen?
- werken die geheugenmodules misschien niet goed samen?
- of is die processor gewoon MUK?
- wie heeft er misschien ideeen voor een betere upgrade?
alweer anderhalf jaar geleden een amd pro 2500+ systeempje gekocht bij skyhigh in groningen.
Destijds zat er 128 mb geheugen in en het ding draaide eigenlijk op amd duron 1600 (ik weet ook niet waar dat amd pro eigenlijk op slaat). Maar goed hij was dan ook niet duur en had destijds ook even wat minder geld vanwege op kamers gaan.
Omdat ik iemand die toch best weleens een spelletje speelt een tijdje geleden besloten om er extra geheugen en een leuk videokaartje in te zetten.
eerst had het ding dus de volgende specs:
amd duron 1600
128 mb pc? geheugen
32 mb shared video
Nu heeft hij de volgende specs:
- nog steeds dezelfde processor
-128 mb ? + 512 MB pc2100 Takems geheugen
- aeolus geforce 5700 Le 256 mb videokaartje
Helaas heeft dat niet helemaal het gewenste effect gehad. Het systeem is nl wel een stuk sneller geworden. Ook het beeld is een stuk zuiverder. Ook gamen gaat wel (bv prince of persia WW of call of duty) maar het gaat toch nog een beetje hakerig...
Mijn vraag is dan ook kan ik hier iets aan doen?
- werken die geheugenmodules misschien niet goed samen?
- of is die processor gewoon MUK?
- wie heeft er misschien ideeen voor een betere upgrade?