Toon posts:

[.php] Hulp gezocht

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal
ik heb lang op mijn hosting moeten wachten
eindelijk kreeg ik hem dan
Erg blij ging ik mijn site (een php) uploaden
daarna wou ik zien of hij het deed (je raad het al) nee dus
deze fout krijg ik er elke keer voor:

Warning: main(.html): failed to open stream: No such file or directory in /customers/reneschaafsma.nl/reneschaafsma.nl/httpd.www/index.php on line 18

Warning: main(): Failed opening '.html' for inclusion (include_path='.:/usr/lib/php') in /customers/reneschaafsma.nl/reneschaafsma.nl/httpd.www/index.php on line 18

ik hoop dat jullie hier wat mee kunnen en ander moet je ff kijken op www.reneschaafsma.nl
alvast bedankt

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Reinier

\o/

Je probeert het bestand ".html" te includen en die bestaat niet.

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Debuggen is iets wat je zelf moet doen. Neem anders contact op met je hosting. Heb je al op got gezocht naar deze fout?

• Kluk-Kluk
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04 20:01

Kluk-Kluk

laat maar vallen.....

Ehm je log-in gegevens staan niet goed icm je hosting ?????

Powered By C8H10N4O2

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-04 11:10

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Je probeert een bestand met de naam ".html" te includen?

Bestanden die met een . (punt) beginnen zijn op zo'n beetje alle systemen (behalve Windows) verborgen bestanden. Probeer het bestand dus eens een andere naam te geven.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Het klinkt eigenlijk wel een beetje alsof een variabele niet goed wordt afgevangen. Deze variabele komt zeker voor ".html" te staan? Zie Mijn POST en GET forms werken niet (meer). Misschien heb je hier wat aan.

[ Voor 4% gewijzigd door Noork op 07-07-2005 21:34 ]

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-04 22:07

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Hoi lime en welkom op GoT. :)

Helaas voldoet dit topic niet helemaal aan de eisen die we hier op GoT aan een topic stellen. Om te beginnen geef je geen relevante code waarmee we je op weg zouden kunnen helpen. Dit is gewoon giswerk (ook al is er best aardig aan te geven wat het probleem is). Verder is debuggen, zoals Noork al zei, iets wat je toch echt zelf zal moeten doen. GoT is geen quickfix voor elk klein probleempje. :)

Lees even P&W FAQ - De "quickstart" en P&W FAQ - Leer **** debuggen!! door, daar ga je in de toekomst nog wel wat aan hebben. ;) Bovendien zou het fijn zijn als je *** Over topictitels in P&W - lezen voor topic openen!!! *** even doorleest, aangezien je topictitel ook nogal nietszeggend is. :)

Hoe dan ook, dit topic gaat op slot. :) Mocht je er niet uit komen met de bovenstaande tips, dan ben je vrij om een nieuw topic te openen, maar hou je daarbij wel aan de bovengenoemde FAQ's. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.