Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[MP3] MuVo2 vertoon kuren, kom er niet aan uit!

Pagina: 1
Acties:

• gangsterjoey
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-11-2021
Afbeeldingslocatie: http://images.europe.creative.com/iss/images/products/main-prod4908_1_61.jpg

http://nl.europe.creative...category=215&product=4908

Een vriendin van me heeft een hele tijd geleden een Creative MuVo 2 (1.5GB) gekregen van haar moeder. Nu werkt het apparaat echter niet meer. Als je hem aanzet, flitst er heel even 'Firmware Error' aan je voorbij, en dan gaat hij in Recovery Mode v1.00. Hierin kan je onder andere kiezen uit 'Reboot', 'Connect to PC', en 'Reload Firmware'. Dit kan echter alleen als hij niet op de PC is aangesloten, dan zie je alleen een plaatje wat de MuVo voor moet stellen, gekoppeld aan een computer. Ik kom dan dus niet meer in dat menu.

Het probleem is dat ik niks op de speler kan zetten, hij staat wel bij 'Deze Computer' als 'Verwisselbare schijf', in Apparaatbeheer zelfs als 'Creative MuVo^2 USB Device'.

Als ik naar de eigenschappen kijk in 'Deze Computer' bij het apparaatje bestaat het uit 0 bytes, terwijl het toch echt een 1.5GB-speler is!

De firmware kan ik nergens vinden, ook niet op de site van Creative zelf, alleen updates.

Kom er dus niet aan uit! Wie kan me helpen? :/

|| Specs ||
We don't see the things as they are, but as we see them!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Firmware zal we dus wel naar de klote zijn, dus het moet er opnieuw opgezet worden.
Als dat niet wil zul je em wel naar Creative op moeten sturen.

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Ik heb dit ook gehad met de Muvo2 5GB van m'n broer. Ik heb gewoon gekozen voor 'Reload Frimware', dan delete ie de firmware en moet je em met de pc verbinden en daar een firmware upgrade bestandje van de Creative site runnen.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-11 16:41

BioHazard

*\o/*

Had ik ook met mijn 4GB versie, ik heb de firmware eropnieuw opgezet, die had ik volgens mij toch van de Creative site? En daarna deed ie het weer naar behoren :)

• gangsterjoey
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-11-2021
En waar kan ik die firmware dan vinden op de Creative site? Het enige wat ik vind is firmware updates?!

|| Specs ||
We don't see the things as they are, but as we see them!

• Tony Vroon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

gangsterjoey schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 20:48:
En waar kan ik die firmware dan vinden op de Creative site?
Deze maar nemen dan?
Zorgen dat de speler niet verbonden is, Reload Firmware kiezen in het menu, wachten op het bericht "Reload Firmware Now", dan aansluiten, en dan de firmware update draaien. Klaar...

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

Pagina: 1