Nu heb ik momenteel een desktop-computer met een internetverbinding via Chello. Aangezien ik onlangs een notebook heb gekocht, wil ik daarmee draadloos kunnen internetten. Om snel even updates te downloaden, heb ik van de week even de draad uit mn computer getrokken en in de laptop gestoken. Prompt werd mij echter om een usr+pwd gevraagd door Chello. Toen ik de stekker terugzette, was alles weer in orde en kon ik paswoordloos internetten.
Nu is mijn vraag of ik dit gedonder ook krijg als ik in de huidige constellatie een accesspoint zet, dat tevens de functie van router over kan nemen. Worden de MAC-adressen dan zo gekloond, dat Chello niet ziet dat er meer computers aan de verbinding hangen of blijft dit inlogprobleem bestaan?
Nu is mijn vraag of ik dit gedonder ook krijg als ik in de huidige constellatie een accesspoint zet, dat tevens de functie van router over kan nemen. Worden de MAC-adressen dan zo gekloond, dat Chello niet ziet dat er meer computers aan de verbinding hangen of blijft dit inlogprobleem bestaan?