Hallo allemaal,
Ik zit met een klein dillemma, ik zal eventjes illustreren wat mijn probleem is.
Op dit moment heb ik een of andere namaak chieftech, de CS2001, die H60CM * B20CM * L45CM is.
Nu weegt dat onnoemelijk veel, en is het gewoon voor mijzelf niet te tillen.Ik ben tenslotte maar een klein gebouwde 16 jarige
Toen ik een beetje aan het rondsurfen was voor een klant van mij, liep ik tegen een case aan die mij erg aansprak. De Antec P180, P180
Nu vind ik dit een hele mooie case die ook erg ruim zou moeten zijn.
[inhoud]
GA-8KNXP moederbord
P4 2.4ghz cpu + dikke cooler
9800XT
WD740GD Raptor + 120GB Western Digital + 200GB Western Digital + 40GB Seagate
NEC 3500A
Plextor 708A
Tagan480, (weegt 4 Kilo
)
Het dilemma:
Deze antec P180 weegt 36lbs, oftewel 16KG...Dat scheelt niet veel met mijn chieftech, en dus begin ik te twijfelen.Een van de redenen dat ik mijn chieftech brak vind, is dat ie zo zwaar is, en dat de grootte/inhoud Ik ga namelijk wel eens lannen, en nu moet mijn vader iedere keer mijn pc dragen.
De Coolermaster STACKER, weegt maar 10KG, en is ook helemaal mijn smaak...
Maar nu weet ik absoluut niet of ik nou toch voor de P180 moet gaan, of toch voor de stacker.
De p180 zou warm kunnen worden, maar wel stil zijn.
De Coolermaster STACKER past alles goed in en word het niet warm, en ik heb in allebei ruimte om te werken.
Kan iemand mij hier meer over vertellen?
Ik zit met een klein dillemma, ik zal eventjes illustreren wat mijn probleem is.
Op dit moment heb ik een of andere namaak chieftech, de CS2001, die H60CM * B20CM * L45CM is.
Nu weegt dat onnoemelijk veel, en is het gewoon voor mijzelf niet te tillen.Ik ben tenslotte maar een klein gebouwde 16 jarige
Toen ik een beetje aan het rondsurfen was voor een klant van mij, liep ik tegen een case aan die mij erg aansprak. De Antec P180, P180
Nu vind ik dit een hele mooie case die ook erg ruim zou moeten zijn.
[inhoud]
GA-8KNXP moederbord
P4 2.4ghz cpu + dikke cooler
9800XT
WD740GD Raptor + 120GB Western Digital + 200GB Western Digital + 40GB Seagate
NEC 3500A
Plextor 708A
Tagan480, (weegt 4 Kilo
Het dilemma:
Deze antec P180 weegt 36lbs, oftewel 16KG...Dat scheelt niet veel met mijn chieftech, en dus begin ik te twijfelen.Een van de redenen dat ik mijn chieftech brak vind, is dat ie zo zwaar is, en dat de grootte/inhoud Ik ga namelijk wel eens lannen, en nu moet mijn vader iedere keer mijn pc dragen.
De Coolermaster STACKER, weegt maar 10KG, en is ook helemaal mijn smaak...
Maar nu weet ik absoluut niet of ik nou toch voor de P180 moet gaan, of toch voor de stacker.
De p180 zou warm kunnen worden, maar wel stil zijn.
De Coolermaster STACKER past alles goed in en word het niet warm, en ik heb in allebei ruimte om te werken.
Kan iemand mij hier meer over vertellen?
[ Voor 9% gewijzigd door Timo op 07-07-2005 19:36 ]