NSB-ers op tweakers.net?

Pagina: 1
Acties:
  • 218 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Je zou het haast gaan denken, maar toch lijkt deze reactie me een beetje vÊr over de schreef gaan. Mensen uitmaken voor NSB-er lijkt me wat ver gaan.

En dan is zijn er ook nog twee mensen die hem een Inzichtvol geven... misschien maar eens kijken of daar niks vreemds is?

PS Ja, ik weet dat dit een vrij nieuwe posting is, maar gezien de terminologie wou ik hem toch melden=

[ Voor 4% gewijzigd door wildhagen op 07-07-2005 18:46 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:27

botoo

💀 too old to die young

on it

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Ach...hij had het wat anders kunnen verwoorden maar op zich vind ik de reactie terecht. (Als het verhaal van betreffende poster al waar is)

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
Nou, kennelijk werkt het inspirerend, want hier is er een in dezelfde trant...

Hangt er iets in de lucht ofzo? Of kunnen we tegenwoordig niet meer normaal discussieren zonder elkaar voor NSB-er, nazi, stasi, en weet-ik-veel meer uit te maken?

Hoppa, nummer drie is er ook...

Triest, triester, meest triest...

[ Voor 20% gewijzigd door wildhagen op 07-07-2005 19:32 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:23

Haan

dotnetter

@wildhagen die laatste kwam ik ook net tegen ja.. maar dat lijkt mij een beetje een meeloper zeg maar. Maar neemt niet weg dat zo'n reactie wmb naar -2 gemod mag worden :/

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superdeboer
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

EbAyzo schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 19:28:
Ach...hij had het wat anders kunnen verwoorden maar op zich vind ik de reactie terecht. (Als het verhaal van betreffende poster al waar is)
Het gaat *juist* om de formulering. Bepaalde verwensingen en kwalificaties neem je gewoon niet in de mond, al is je standpunt an sich nog zo gerechtvaardigd. Als je echt terecht negatief kunt zijn, dan heb je bovendien zulke woorden niet eens nodig om je visie te verdedigen.

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

EbAyzo schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 19:28:
Ach...we vergelijken iemand die een economisch delict aan de kaak stelt gewoon met volksverraders en moordenaars :?

Het woordje 'terecht' is imho niet echt op z'n plaats hier :X

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

done, done en done.

Als er meer van dergelijke ongepaste reactie komen hoor ik dat graag zsm.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkools24
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-05-2021
wildhagen schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 19:29:
Hoppa, nummer drie is er ook...

Triest, triester, meest triest...
Haha nr. 3 was ik, maar ik heb echt niet bij de vorige twee afgekeken, het was het eerste wat ik dacht toen ik zijn posting las.

Sorry hoor, maar als je zo'n reactie post dat je iemand er bij genaaid hebt dan vraag je gewoon om zulke reacties, en hij krijgt nog een +2 inzichtvol ook, belachelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Er is verschil tussen iets belachelijk vinden en iemand voor NSB'er uitmaken mkools24, en als jij van mening bent dat iemand om zulke reacties vraagt dan zou ik eerst eens in de geschiedenisboekjes kijken om te proberen te begrijpen wat je nu werkelijk zegt.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallin
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
mkools24 schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 10:22:
[...]

Haha nr. 3 was ik, maar ik heb echt niet bij de vorige twee afgekeken, het was het eerste wat ik dacht toen ik zijn posting las.

Sorry hoor, maar als je zo'n reactie post dat je iemand er bij genaaid hebt dan vraag je gewoon om zulke reacties, en hij krijgt nog een +2 inzichtvol ook, belachelijk!
Misschien moet je de volgende keer 10 seconden langer nadenken voordat je replied...

This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkools24
Sallin schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 12:11:
[...]

Misschien moet je de volgende keer 10 seconden langer nadenken voordat je replied...
Een landgenoot erbij naaien bij een groot en machtig Amerikaans bedrijf, zoiets doe je gewoon niet.
Ik zou het niet anders kunnen verwoorden en het feit dat er drie soortgelijke reacties zijn zegt genoeg.
Zo pissed als jullie nu worden van mijn opmerkingen werd ik ook toen ik zijn reactie las.
De volgende keer zou ik dus weer zo reageren, ook al zou ik 10 seconden langer de tijd nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Beetje overdreven dit, NSB-er is synoniem geworden voor landverrader.. Lijtk me begrijpelijk dat iemand zo reageert.
Je moet niet overal zo zwaar aan tillen, en voordat er over me heen gevallen wordt: Mijn Opa heeft Dachau overleefd..

[ Voor 35% gewijzigd door KillerAce_NL op 08-07-2005 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
mkools24 schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 16:11:
[...]

Een landgenoot erbij naaien bij een groot en machtig Amerikaans bedrijf, zoiets doe je gewoon niet.
Ik zou het niet anders kunnen verwoorden en het feit dat er drie soortgelijke reacties zijn zegt genoeg.
Zo pissed als jullie nu worden van mijn opmerkingen werd ik ook toen ik zijn reactie las.
De volgende keer zou ik dus weer zo reageren, ook al zou ik 10 seconden langer de tijd nemen.
Breng dat dan op een dergelijke manieren onder woorden, zonder verwijzingen naar de Tweede Wereldoorlog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:35
Bij hoeveel mensen ligt het onderwerp Tweede Wereldoorlog nou werkelijk nog zo gevoelig? De games waarbij je de Duitsers neerknalt of zelfs als Nazi kan spelen zijn niet meer te tellen, voetbalsupporters noemen zich Joden en films waarin Hitler op een menselijke manier geportretteert wordt trekken volle bioscoopzalen.

NSB'er is gewoon synoniem voor iemand die op een gluiperige manier een ander erbij naait. Een verklikkertje dus.

Censuur toepassing vind ik dan ook wel weer erg droevig en doet dan ook weer denken aan de afgelopen Wereldoorlog.

[ Voor 5% gewijzigd door BarôZZa op 08-07-2005 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
mkools24 schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 16:11:Een landgenoot erbij naaien bij een groot en machtig Amerikaans bedrijf, zoiets doe je gewoon niet.
Een landgenoot op illegale wijze laten profiteren en meer winst laten maken, waardoor hij jou oneerlijk beconcurreert, zoiets doe je gewoon niet.

Probeer je standpunt ook enigszins te nuanceren en zaken van twee kanten te bekijken alvorens moord en brand te gaan schreeuwen, dat kan het verschil maken tussen de reputatie van relschoppertje of inzichtvol iemand ;)

Het gaat niet om censuur of over bij hoeveel mensen het gevoelig ligt imho. Wat mij betreft gaat het erom dat je je mening op een volwassen, deftige manier kunt kenbaar maken zonder dat je daar de meest haatoproepende vergelijkingen bij nodig hebt. Als je dat kunt, net dàn bewijs je dat je sterk in je schoenen staat. Met een onderbouwde mening kom je veel verder dan met populistische vergelijkingen :)

[ Voor 20% gewijzigd door Yoeri op 08-07-2005 16:21 ]

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superdeboer
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

KillerAce_NL schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 16:14:
Beetje overdreven dit, NSB-er is synoniem geworden voor landverrader.. Lijtk me begrijpelijk dat iemand zo reageert.
Voor jou wel, voor Tweakers.net en het merendeel van zijn bezoekers niet. Als je 'verrader' bedoelt, dan zeg je 'verrader' en dan gebruik je geen historisch zwaar beladen term als NSB'er. Heel simpel.
Aan je consumenten een illegale Windowsversie verkopen (misschien zelfs voor de prijs van een legale versie!), terwijl je concurrent niet aan die illegale handel meedoet, is een vorm van eerlijke concurrentie volgens jou? Zowel de consument als de concurrent worden bedonderd: "zoiets doe je gewoon niet."
Dat raad ik je af.

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opi
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Opi

Nationaliteit is hier volstrekt onbelangrijk. Mensen vergelijken met NSB-ers, Nazi's en soortgelijke groepen wordt beschouwt als een van de zwakste drogredenen. Altijd betreurenswaardig als individuen zich in een discussie hiertoe moeten verlagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

mkools24, we ik ben er niet pissed over maar we willen de FrontPage graag gevrijwaard houden van dit soort kwetsende uitlatingen. Dat je zoiets op straat zegt of in de kroeg roept is voor je eigen rekening, een verbale uiting heeft wat minder lading dan een geschreven, maar op de FP word het niet geaccepteerd.
sim-pel

Blijkbaar heb je wel degelijk normen en waarden, je vind zelf immers dat je bepaalde dingen 'gewoon niet doet' , daarom wil ik je dringend verzoeken om WOII opmerkingen niet te gebruiken op de FP en als ik je reacties zo lees kan je het best wel op een andere manier duidelijk maken.

edit:

topic loopt ineens storm . . .
. . . dus kom ik weer eens als spuit 11 aankakken
:+

[ Voor 8% gewijzigd door botoo op 08-07-2005 16:25 . Reden: spuit 11 ]

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borromini
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Ik vind al die nazi- en gelijkaardige reacties zwaar overdreven. Als winkel gebruik van illegale software stimuleren vind ik not done, als jij legaal software verkoopt en daardoor hogere prijzen moet vragen voor complete pc's dan collega's die het niet zo nauw nemen, dan is dat concurrentievervalsing. In dat geval is het niet meer dan normaal dat je een concurrent aangeeft - dat is en blijft oneerlijke concurrentie. Natuurlijk heeft de meeste illegale software dezelfde functionaliteit als het origineel. Maar bij de meeste andere producten is dat niet zo. Klonen zijn meestal minderwaardig en ondergraven de concurrentiepositie van kwaliteitsmerken.

Los daarvan: Ja, Microsoft vraagt teveel voor zijn producten. Maar staat het niet iedereen vrij zijn besturingssysteem te kiezen? Dan neem je toch gewoon Linux :p

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
Vertel dan gewoon eerlijk tegen de klant wat er aan de hand is, dan kan diegene zelf stappen ondernemen wanneer hij of zij dat nodig vindt. Biedt hem desnoods een goed alternatief aan en neem eventueel contact op met het desbetreffende bedrijf.

Gaan klikken is gewoon not done.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallin
  • Niet online
BarôZZa schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 16:19:
Bij hoeveel mensen ligt het onderwerp Tweede Wereldoorlog nou werkelijk nog zo gevoelig? De games waarbij je de Duitsers neerknalt of zelfs als Nazi kan spelen zijn niet meer te tellen, voetbalsupporters noemen zich Joden en films waarin Hitler op een menselijke manier geportretteert wordt trekken volle bioscoopzalen.

NSB'er is gewoon synoniem voor iemand die op een gluiperige manier een ander erbij naait. Een verklikkertje dus.

Censuur toepassing vind ik dan ook wel weer erg droevig en doet dan ook weer denken aan de afgelopen Wereldoorlog.
Het gaat er vooral om dat je door iemand voor nazi/nsber uit te maken discussie volledig onmogelijk maakt. Hoe moet je nu reageren als je voor nsber bent uitgemaakt?
"Hmm, interessante vergelijking, zo had ik het nog niet bekeken"

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallin
  • Niet online
BarôZZa schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 16:38:
Vertel dan gewoon eerlijk tegen de klant wat er aan de hand is, dan kan diegene zelf stappen ondernemen wanneer hij of zij dat nodig vindt. Biedt hem desnoods een goed alternatief aan en neem eventueel contact op met het desbetreffende bedrijf.

Gaan klikken is gewoon not done.
Maar hoe zie jij dat dan met verantwoordelijkheid nemen bij misstanden? Als het bedrijf een jaar later nog steeds illegale dingen doet? Vind je de klokkenluiders bij bv. de bouwfraude zaak ook klikkers en hadden ze het niet moeten doen?

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
Sallin schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 16:41:
[...]

Het gaat er vooral om dat je door iemand voor nazi/nsber uit te maken discussie volledig onmogelijk maakt. Hoe moet je nu reageren als je voor nsber bent uitgemaakt?
"Hmm, interessante vergelijking, zo had ik het nog niet bekeken"
Haha, ik vind het heerlijk als iemand zulke termen gebruikt in een discussie. Dit zijn de makkelijkste opmerkingen om volledig onderuit te schoppen.
Sallin schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 16:45:
[...]

Maar hoe zie jij dat dan met verantwoordelijkheid nemen bij misstanden? Als het bedrijf een jaar later nog steeds illegale dingen doet? Vind je de klokkenluiders bij bv. de bouwfraude zaak ook klikkers en hadden ze het niet moeten doen?
Als eerder genoemde dingen nergens op uitlopen kan je altijd nog overwegen om dergelijke stappen te nemen. Gelijk gluiperig gaan klikken is gewoon enorm laag aangezien ik geen ÊÊn bedrijf ken dat alles 100% volgens het boekje doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
BarôZZa schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 16:19:

Hmm, dus als je zo iemand meld bij Microsoft, word zo iemand vergast, of doodgeschoten? Als je door de NSB werd aangegeven meestal wel namelijk, en volgens jou is het synoniem.

Als jij iemand een bankoverval ziet plegen, doe je ook geen aangifte neem ik aan? Want je naait dan die overvaller ook erbij...

Als je van jezelf weet dat je niet het fatsoen of de intelligentie kunt opbrengen om normaal te reageren, reageer dan helemaal niet. En vergelijkingen met NSB, stasi (zoals ieman anders deed, jij niet) etc vallen daar imho gewoon onder.

[ Voor 20% gewijzigd door wildhagen op 08-07-2005 17:06 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkools24
Haha ik breng wel een discussie te weeg met mijn reactie he :P

Maar even serieus, ik snap ook wel zodra je over WOII begint dat je bij voorbaat de discussie al verloren hebt, ik zit gewoon de boel een beetje op te fokken :P

[ Voor 13% gewijzigd door mkools24 op 08-07-2005 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoeri
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
mkools24 schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 17:21:
Haha ik breng wel een discussie te weeg met mijn reactie he :P

Maar even serieus, ik snap ook wel zodra je over WOII begint dat je bij voorbaat de discussie al verloren hebt, ik zit gewoon de boel een beetje op te fokken :P
en da's nu wel een beetje een heel goedkoop excuus :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkools24
Yoeri schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 17:25:
[...]

en da's nu wel een beetje een heel goedkoop excuus :/
Nee hoor, ik zit me te vervelen op mijn werk en ik zit hier te genieten hoe jullie allemaal op de kast vliegen met z'n allen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
mkools24 schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 17:29:
[...]

Nee hoor, ik zit me te vervelen op mijn werk en ik zit hier te genieten hoe jullie allemaal op de kast vliegen met z'n allen :)
Dus jij staat met opzet mensen voor NSB-er uit te maken 'voor de lol' en om ons op de kast te jagen?

Triest...

Persoonlijk denk ik dat je blij mag zijn dat ik geen mod ben, anders had ik het BAN-knopje inmiddels wel gevonden denk ik...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:15

UTM

wildhagen schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 17:32:
[...]

Persoonlijk denk ik dat je blij mag zijn dat ik geen mod ben, anders had ik het BAN-knopje inmiddels wel gevonden denk ik...
offtopic:
Wat een belangrijke (lees: opruiende) informatie, ook een heel goed tijdstip uitgekozen enzo :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkools24
wildhagen schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 17:32:
[...]

Dus jij staat met opzet mensen voor NSB-er uit te maken 'voor de lol' en om ons op de kast te jagen?

Triest...

Nu snap je ook waarom jij geen mod bent, en je zit trouwens wederom op de kast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

[...]

Ga dan Fok vervelen of wat mij betreft Fancy Jeugdforum oid, ipv onze Frontpage :/

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkools24
Atlas schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 17:35:
[...]

Ga dan Fok vervelen of wat mij betreft Fancy Jeugdforum oid, ipv onze Frontpage :/
Beetje flauw van je hoor, ik ben de enige van de drie NSB reacties die hier komt posten, de andere twee zie je hier geen uitleg geven waardoor ze automatisch vrijuit gaan.

En dan willen sommige mensen mij bannen en die twee anderen niet? Erg vreemd.
Maar wees maar niet bang, dat was mijn laatste reactie met een verwijzing naar WO II :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mkools24 schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 17:39:
[...]

Beetje flauw van je hoor, ik ben de enige van de drie NSB reacties die hier komt posten, de andere twee zie je hier geen uitleg geven waardoor ze automatisch vrijuit gaan.

Maar wees maar niet bang, dat was mijn laatste reactie met een verwijzing naar WO II :)
Juist niet flauw. Het is flauw om eerst te zeggen dat je het meent en dat het allemaal kan, waarop je flink wordt uitgeluld en zegt dat het was "om ons op de kast te jagen". Ongeacht of het kan of niet. In en in triest dat je niet gewoon eerlijk voor je "daden" op kan komen, maar gaat zeggen "dat het een grapje was omdat je je op je werk verveelt". Ga je collega's uitmaken voor NSB'er... :r

Daarbij ontkracht je met je laatste zin nogal dat wat je eerder zei.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2005 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoeri
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
mkools24 schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 17:39:Beetje flauw van je hoor, ik ben de enige van de drie NSB reacties die hier komt posten, de andere twee zie je hier geen uitleg geven waardoor ze automatisch vrijuit gaan.
1) zij gaan niet vrijuit
2) niet alleen je NSB-opmerking is ongepast, het feit dat je stelt te weten dat dit ongepast is maar het leuk vond mensen ermee op de kast te jagen is nog vÊÊl ongepaster
En dan willen sommige mensen mij bannen en die twee anderen niet?
Een ban zou je voor die NSB-opmerking (en nu spreek ik op persoonlijke titel!) niet krijgen van mij, maar wel voor het feit dat je het enkel doet om mensen op de kast te jagen. Dat getuigt gewoon van kinderachtigheid imho. Overigens blijf ik van mening dat dit een goedkoop excuus is omdat je er niet zomaar mee weg komt mensen voor NSB-er uit te schelden :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkools24
Verwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 17:43:
Ga je collega's uitmaken voor NSB'er... :r
Haha dat doe ik dagelijks al ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

mkools24 schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 17:39:
[...]

Je vegelijking met WOII is tot daaraan toe, het feit dat je dt alleen doet om een beetje te 'fokken' (naar je eigen woorden) is bijna vergelijkbaar. Wij hebben geen zin in users die onze frontpage zitten te vervuilen omdat ze zich op hun werk zitten te vervelen. De FP is een serieuze aangelegeheid die ook serieus behandeld moet worden, en niet vervuild moet worden door mensen die zich op hun werk vervelen. Voor dat laatste zijn er op internet tal van andere fora te vinden om als speeltuin te dienen.

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mkools24 schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 17:46:
[...]

Haha dat doe ik dagelijks al ;)
Ben je vuilnisman :/ ? Das toch niet normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkools24
Verwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 17:47:
[...]

Ben je vuilnisman :/ ? Das toch niet normaal?
Jeeeeeeeeezus dan zeg je wat over mij!!
Je doet wel erg denigerend over Vuilnismannen! Zij werken tenminste, dat kun je van genoeg mensen niet zeggen!

En als je het echt wil weten, nee ik ben geen vuilnisman, ik ben al 7 jaar IT'er met waarschijnlijk een beter salaris en meer hersenen dan jij.

Neem jij heel het leven zo serieus trouwens? Zag je die knipoog niet bij mijn reactie?

[ Voor 10% gewijzigd door mkools24 op 08-07-2005 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mkools24 schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 17:50:
[...]

Jeeeeeeeeezus dan zeg je wat over mij!!
Je doet wel erg denigerend over Vuilnismannen! Zij werken tenminste, dat kun je van genoeg mensen niet zeggen!

En als je het echt wil weten, nee ik ben geen vuilnisman, ik ben al 7 jaar IT'er met waarschijnlijk een beter salaris en meer hersenen dan jij.

Neem jij heel het leven zo serieus trouwens? Zag je die knipoog niet bij mijn reactie?
"Ik deed het alleen maar om je op de kast te krijgen want ik verveel me hier dood."
Snap je het nou?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2005 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkools24
Verwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 17:51:
[...]

"ik deed het alleen maar om je op de kast te krijgen want ik verveel me hier dood"
snap je het nou?
Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
[...]

Als jij mensen voor NSB-er uitscheld, puur voor de lol, kan ik me niet voorstellen dat jij meer hersenen hebt dan iemand die wel normaal reageert zonder NSB-termen. Eerder minder tot veel minder zelfs.

Iemand met veel hersenen zou namelijk veel meer fatsoen tonen.

[ Voor 8% gewijzigd door wildhagen op 08-07-2005 17:55 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkools24
wildhagen schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 17:53:
[...]

Als jij mensen voor NSB-er uitscheld, puur voor de lol, kan ik me niet voorstellen dat jij meer hersenen hebt dan iemand die wel normaal reageert zonder NSB-termen. Eerder minder tot veel minder zelfs.
Deze discussie is toch eindeloos ;)

Maar goed het is 6 uur, einde werktijd en tijd om naar huis te gaan en weekend te vieren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LinuZZ
  • Laatst online: 05:26
[...]

[...]

Nee hoor, ik zit me te vervelen op mijn werk
sorry maar snap jij jezelf nog wel?

enphase 8300wp (3460 ZO, 2740 ZW, 2100 NO), 2x20 vacuÃŧmbuizen op 300l SWW, Panasonic WH-MXC12J9E8, gasloos sinds Juni 2022 Stromer st3 voor woon-werk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds wanneer wordt er Ãŧberhaupt over zulke dingen gediscussieerd? Gewoon ingrijpen, klaar.

Meneer geeft aan dat hij volgende keer weer zo zou reageren. Dan geef je hem toch gewoon die kans niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Erger nog, meneer heeft aangegeven het leuk te vinden mensen op de kast te jagen op de frontpage. Zulke mensen ben ik in ieder geval liever kwijt dan rijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borromini
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Hm.... Kan hier gewoon geen slotje op ofzo? Discussie is idd nutteloos. Je gaat hem niet van zijn ongelijk overtuigen.

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Het enige wat ik nog zou willen toevoegen is dat er over WO2 op de FP geen discussie meer mogelijk is. Daar doen we niet moeilijk meer over.

Dit topic en bepaalde user zijn te triest voor worden, maar daar kan ik me niet druk over maken. Ik ben overigens wel blij niet die collega te zijn, mensen die mij persoonlijk NSBer noemen 'om mij op de kast te jagen' zullen erachter komen dat er niet gek veel triggers zijn om mij agressief te krijgen, maar dan zijn ze al te laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Ik doe dit nutteloze geflame over en weer op slot.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.