Ik heb geen Tiger (ben nog van de vorige poes) maar ik gebruik graag de StickyNotes. Nu had ik verwacht dat met Tiger die stickies wel naar het dashboard zouden worden verplaatst om wat screen real estate uit te sparen. Is dat ook zo? Ik kan namelijk geen stickyNotes Dashboard widget vinden op de Apple lijst...
Tussen dit lijst van standaard widgets staat een 'Plaknotities' widget. Het is wat eenvoudiger dan het programma zelf, dat er overigens nog steeds in zit.
edit:
wat zijn we weer snel vandaag
wat zijn we weer snel vandaag
[ Voor 13% gewijzigd door Daedalus op 07-07-2005 17:26 ]
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Top, goed man. Ik vraag me nu alleen nog af of er ook plaatjes in die stickies gedropt kunnen worden?
Nope, dat kan niet. Je kunt alleen tekst tikken, een lettertype en een kleurtje kiezen. Misschien dat deze widget wat meer voldoet.
[ Voor 23% gewijzigd door Daedalus op 07-07-2005 17:31 ]
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Yups had je ook kunnen vinden op Apple's eigen site 
Ik vind 't zelf trouwens nogal een magere widget. Dat moet beter kunnen
Anyway, dit topic wordt voorzien van een mooi slotje
Ik vind 't zelf trouwens nogal een magere widget. Dat moet beter kunnen
Anyway, dit topic wordt voorzien van een mooi slotje
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()