Domein doorgelinkt?

Pagina: 1
Acties:
  • 167 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-02 19:14

Woohooo

Smilie, James Smilie

Topicstarter
Hallo,

Stel ik het een domein www.piet.nl. Nu wil ik bij bedrijf X een domein hebben met www.jan.nl
Als ik nu aan die provider vraag om alleen www.jan.nl naar www.piet.nl door te linken, is het dan
mogelijk om dat www.jan.nl in die balk te laten staan? of moet er dan echt www.piet.nl komen omdat
het een soort forward link is?

Mocht dit kunnen (dat die www.jan.nl) blijft staan, kan iemand mij dan ook vertellen hoe?
Dat bedrijf X doet nogal raar daarover.. volgens mij weten ze het zelf ook niet

[ Voor 9% gewijzigd door Woohooo op 07-07-2005 17:05 ]

• m33p
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-02 20:21
Frames is the magic word :)

• Joghert
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-02 18:30
Als bijde domeinen op de zelfde machine (ip) gehost worden is dat gewoon netjes te doen met virtual hosts in apache. Daar is meer dan voldoende over te vinden.

Als het op verschillende machines gehost wordt, vraag ik me af waarom je zo moeilijk zou willen doen.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:27

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Heb je een dedicated host (eigen IP), kan je simpel je nieuwe jan.nl naar het nieuwe IP laten sturen via de DNS servers waar je het domein registeert.
Mocht je shared IP hebben, kan je vragen (als ze apache draaien) of ze een extra virtual host kunnen toevoegen voor jan.nl die wijst naar account piet (waar ook piet.nl naar verwijst).

persoonlijk neem ik nooit een nieuwe domein ergens anders dan waar ik host, dit geeft 9/10 best wel eens problemen.

edit: met frames moet je aardige omweg maken wil je bv ook www.jan.nl/forum/index.php laten werken, wat eigenlijk www.piet.nl/forum/index.php is. Ik heb dit tijdje geprobeerd, maar werkt echt niet lekker.

[ Voor 35% gewijzigd door SinergyX op 07-07-2005 17:11 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

ja het kan ... maar van wat ik lees kan het soms problemen geven
bij mij werkt het trouwens perfect ,,,

Iperf