Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
ik heb sinds gister een creative gekocht, maar het lukt mij niet om er nummers op te zetten. Als ik hem aansluit loopt hij vast (of de computer)
of de computer zegt dat hij niet aangesloten is of dat het apparaat niet wordt herkend.

het is gister een keer gelukt om er wat nummers op te zetten, maar daarna niet meer.

weet iemand wat hieraan kan doen?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Firmware upgraden? (als dat tenminste lukt)

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:24
Verwijderd schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 13:29:
ik heb sinds gister een creative gekocht, maar het lukt mij niet om er nummers op te zetten. Als ik hem aansluit loopt hij vast (of de computer)
of de computer zegt dat hij niet aangesloten is of dat het apparaat niet wordt herkend.

het is gister een keer gelukt om er wat nummers op te zetten, maar daarna niet meer.

weet iemand wat hieraan kan doen?
andere usb poort gebruiken? andere usb apparaten er ff uithalen, deze kunnen storen(heb ik wel eens gehad). Anders eerst drivers installeren(cd of van de website) anders terug naar de winkel :)

• Countess
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-10 20:15
welke windows heb je?

met XP zou het geen probleem moeten zijn eigenlijk (zeker niet met SP1 erop).

makelijkste is om gewoon alle software te deinstalleren.
rebooten end dan er weer op te zetten, allemaal zonder dat je je zen aansluit op de computer
als dat allemaal klaar is plug je hem pas weer in.

mijn spelling is niet best, maar wel beter als je haar. ga jij je ook verbeelden dat mensen rare dingen over je spelling gaan zeggen als hun haar er niet uit ziet? andrelon helpt!