Op Zoek naar nieuwe goede Oordoppen :)

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

• Dauthi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-02 10:29
Tja ik heb de search function van GOT gebruikt en uiteraard niks gevonden dus ik maak maar een nieuw topic.

Ik ben dus zelf opzoek naar nieuwe doppen, voor mijn iPod. Mijn oude Sony MDR-31 zijn redelijk vernietigd :P

Ik zoek dus doppen die zowel helder klinken als een goede bass weergeven, is wel nodig voor de muziek waar ik naar luister. (Progressive House, e.d.) Dus heldere hoge tonen zijn een must :)

liever niet meer kosten dan 55€.

Wat raden jullie aan, en wat zijn jullie eigen ervaringen met verschillende oordoppen :)

Thnx in Advance

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dauthi schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 13:18:
Tja ik heb de search function van GOT gebruikt en uiteraard niks gevonden dus ik maak maar een nieuw topic.
Wat zijn goede oordopjes? Deel 5 :/

Ik zou Sony Shures kopen.

• Roet
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:23
Uiteraard niets gevonden?

Wat zijn goede oordopjes? Deel 5

Kweet niet waar je naar gezocht hebt, maar volgens mij heb je in het verkeerde forum gezocht ;)

[/traag]

[ Voor 3% gewijzigd door Roet op 07-07-2005 13:21 ]

• Dauthi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-02 10:29
k thnx :P

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:34

JvS

Ik heb hem zelf ook

zoeken op de term oordopjes lever al TIG topics op... Het is niet de bedoeling dat je de zin "ik heb gezocht" als standaard loze disclaimer gaat gebruiken....

Misschien zal een cursusje "zoeken op internet: gebruik trefwoorden" van google of internet voor dummies je in de toekomst helpen, als je "uiteraard niets kan vinden". Ik kan zo'n beetje elk probleem wel wat vinden hier op het forum...

[ Voor 44% gewijzigd door JvS op 07-07-2005 14:51 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.