Mijn specs; Arm 47cm | Benchpress 175kg | Shotput 16,99m | BW 125kg
Verwijderd
MSI K7T Pro2(A), ABIT KT7(A)-(RAID),ASUS A7V, Gigabyte 7ZXR(2.1), Chaintech 7AJA2 etc...
The list goes on.
Kijk op de sites van de fabrikanten, en kijk dan wat je het beste vind of wat betaalbaar is... suc6
zie: http://tweakers.net/pricewatch.dsp
voor de prijzen in nl
The list goes on.
Kijk op de sites van de fabrikanten, en kijk dan wat je het beste vind of wat betaalbaar is... suc6
zie: http://tweakers.net/pricewatch.dsp
voor de prijzen in nl
Verwijderd
ik heb nog zoeen bord liggen (abitkt7-raid)
mail me als je intressen heb ofzo
M.Keulen@cable.a2000.nl
mail me als je intressen heb ofzo
M.Keulen@cable.a2000.nl
Alleen dat moederbord is zo lastig, ik heb daar gewoon geen verstand van. Liefst een waarvan zeker is dat ie stabiel doet en leuk als ie ook nog eens windows snel laat opstarten. Als het sdrammetje op 133mhz looopt is de fsb dan ook 133mhz? kan die tbird dat wel hebben dan? Het moederbord mag ongeveer 500,- kosten.
Verwijderd
als je een de standaard fsb van TB hebt (is 100,) dan loopt je geheugen ook op 100 mhz
je kan dan nog zulk snel geheugen hebben, maar het loopt op 100mhz..
(of ben ik nu gek..
)
dus ehm
voor 364,- heb je een abit kt7
voor iets meer een asus a7v
etc. etc.
maar 133 mhz geheugen is altijd handig (toekomst, tweaken)
dus je ram past zich aan aan de fsb van de processor (100mhz) en dat moederbord kan allemaal verschillende fsb's aan.
je kan dan nog zulk snel geheugen hebben, maar het loopt op 100mhz..
(of ben ik nu gek..
dus ehm
voor 364,- heb je een abit kt7
voor iets meer een asus a7v
etc. etc.
maar 133 mhz geheugen is altijd handig (toekomst, tweaken)
dus je ram past zich aan aan de fsb van de processor (100mhz) en dat moederbord kan allemaal verschillende fsb's aan.
dat bedoel ik dus, als je mobo en je sdram op 133mhz draaien, draait je tbird dan ook
op 133mhz? Of fikt ie dan door?? wat is het beste mobo voor 500,-?
op 133mhz? Of fikt ie dan door?? wat is het beste mobo voor 500,-?
Geheugen past zich aan. Andere onderdelen passen zich niet aan aan het geheugen. Dus maak je niet druk
Gewoon PC133 kopen.
Msi K7t pro 2a
fsb van alle athlons is 100mhz DDR
geheugen kan op alle kt133 mobo's op fsb of fsb+pci draaien.
Je kunt dus gewoon het geheugen op 133 mhz laten draaien, ook al draait de fsb op 100.
Wat je ook kan doen is even wachten op de MSI k7t turbo die uitgerust is met on-board promise raid
en de kt133a chipset die een 100mhz athlon veel beter op fsb kan overklokken, en ook de later uitkomende 133mhz athlons ondersteund.
fsb van alle athlons is 100mhz DDR
geheugen kan op alle kt133 mobo's op fsb of fsb+pci draaien.
Je kunt dus gewoon het geheugen op 133 mhz laten draaien, ook al draait de fsb op 100.
Wat je ook kan doen is even wachten op de MSI k7t turbo die uitgerust is met on-board promise raid
PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.
Pagina: 1