[Passmailer] E-mailadres

Pagina: 1
Acties:

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Hallo :)

De combinatie van mijn username op de FP (ook sdomburg) met het emailadres zoals het in m'n Tweaker gallery staat en ook in m'n GoT-profiel staat werkt niet in de passmailer. Ook andere emailadressen die ik gebruik(t heb) lijken niet te werken.

Kan iemand de combinatie van mijn hotmail adres met de username sdomburg controleren en eventueel aanpassen, zodat ik mezelf een nieuw password kan toesturen?

Alvast bedankt. :*

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

sdomburg@ staat gewoon als mailadres in de database - wat werkt er precies niet? Krijg je een foutmelding of komt er geen mail aan? In het laatste geval: spamfoldertje gechecked?

Ik heb je iig even een nieuw pw gestuurd, laat horen of 'ie is aangekomen :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• sdomburg
Ik kreeg de melding de de username/emailadres combinatie niet overeenkwam. Paar keer geprobeerd en goed op spelvauten en dergelijke gelet. Het passmailtje dat je verstuurt hebt is wel aangekomen :)

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

En je hebt ook geen capslock aanstaan, mag ik hopen? ;)

edit:
Nee, zo te zien niet. Ik krijg met de passmailer ook 'We hebben helaas niemand kunnen vinden met deze gegevens...' als fout, en ook ik weet behoorlijk zeker dat ik geen tikfouten heb gemaakt :) We roepen hier even hulp van bovenaf bij in :)

* roept dbdude *

[ Voor 72% gewijzigd door Rataplan op 07-07-2005 13:42 ]

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Juist, probleem gevonden - je InActive cloontje had hetzelfde mailadres en daar raakte de passmailer van in de war. Ik heb het andere adres gewijzigd en zojuist gecontroleerd: de passmailer doet het weer gewoon. Je hebt dus ook weer opnieuw een nieuw pw :)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:53

crisp

Devver

Pixelated

De code is ook zodanig aangepast dat dit probleem niet meer voor mag komen :)

Intentionally left blank

• sdomburg
Ok, thanks :)
Pagina: 1