Toon posts:

Lenzen EOS 350D

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zojuist de Canon EOS 350D gekregen nu ben ik naar het kijken voor een groothoek en zoomlens. Nu heb is me afgeraden dit voorlopig niet te doen omdat er in september/oktober nieuwe lenzen zouden komen is dit zo. Wie heeft er goede ervaring met de lenzen van Canon ern welke, budget is beschikbaar vanaf zo'n 400 tot 1.000 euro per lens.

André

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-01 18:47

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

AKM, welkom op GoT! :)

Je topic gaat dicht, en dat is wel een beetje sneu :/ Maar, niet getreurd, ik ga je blijmaken! :)

Het volgende is er namelijk aan de hand:

Elk subforum hier op GoT heeft zogenaamde sticky's bovenaan staan. Dingen die belangrijk zijn voor alle bezoekers :) Zoals een faq, policy en eventueel wat extra zaken. Van alle bezoekers hier wordt dan ook verwacht dat ze die sticky's doornemen voordat ze gaan posten en/of een topic openen.

Voor jou zijn deze nu het belangrijkst binnen FG:

Fotografie Policy
Fotografie FAQ

Daarnaast moet je eigenlijk altijd eerst even goed rondkijken in een forum, of het onderwerp waarover je een topic opent niet al bestaat :) Voor lens-dilemma's, vragen opmerkingen en ervaringen hebben we namelijk een centraal topic: Centraal objectieven-topic V3.0 dat is expres gedaan om de discussie en de info lekker overzichtelijk te houden ipv het over tientallen losse topics (zoals deze) te verspreiden.

Lees ook nog even deze goed door zodat je weet hoe het er hier aan toegaat op GoT. Veel plezier hier verder :)

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.