Ik ben zelf ook nog aan het zoeken maar heeft er iemand ervaring met een P4 cooler(heatsink+fan) die evenhoog of kleiner zijn dan de boxed P4 2,8 GHz cooler. Ik heb een 4U 19" rackcase en ben beperkt tot de hoogte van de boxed P4 cooler. Aan de zijkanten heb ik wel wat ruimte, dus dat mag wel groter zijn dan de boxed versie.
Verwijderd
Nexus heeft goed en lage server-koelers (ik neem aan dat ze herrie mogen maken). Actieve koeler van Nexus voor P4: http://www.nexustek.nl/spaseries.htm
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2005 10:46 ]
Als de TS in zijn titel zet stiller dan Boxed nem ik aan dat herrie maken juist niet mag
Verwijderd
Ehm ja, even overheen gelezensapphire schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 10:47:
Als de TS in zijn titel zet stiller dan Boxed nem ik aan dat herrie maken juist niet mag
Maar goed, dan zou TS eens naar de passieve P4 koeler moeten kijken

Of je neemt de actieve koeler en laat de fan wat minder hard draaien. Een boxed koeler maakt zoveel herrie dat je al snel een stillere koeler zal hebben
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2005 10:51 ]
Dacht net ff dat ik het vergeten was te vermelden, het hoeft niet ultraplat, maar moet wel stiller dan de p4 Boxed cooler.
Ik heb 2 identieke rackcases,
in 1 van die cases zit een swiftech MCX462-U
Geschikt voor socket A als socket 423 en socket 478. In de ene kast zit er direct een HD boven het koelblok(als je goed kijkt zie je een bracket voor hdd's) , de andere kast heeft dat niet. Ik ben qua geluidsproductie tevreden met de MCX462-U waar een 8x8 papst 8412/N2GLE (12 dBa) op zit.
Dus ik zoek iets dergelijks maar dan minder hoog.
Ik heb 2 identieke rackcases,
in 1 van die cases zit een swiftech MCX462-U

Geschikt voor socket A als socket 423 en socket 478. In de ene kast zit er direct een HD boven het koelblok(als je goed kijkt zie je een bracket voor hdd's) , de andere kast heeft dat niet. Ik ben qua geluidsproductie tevreden met de MCX462-U waar een 8x8 papst 8412/N2GLE (12 dBa) op zit.
Dus ik zoek iets dergelijks maar dan minder hoog.
[ Voor 29% gewijzigd door videodok op 07-07-2005 11:20 ]
Yep die swiftech kan in 1 van de kasten waar ik geen HDD bracket gebruik. De andere kast heeft wel de HDD bracket nodig.
Pagina: 1