[outlook97] bijlage: kan netwerkpad niet vinden!

Pagina: 1
Acties:

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-07 20:15
Als ik een bericht stuur naar iemand hier in het gebouw (gemeente) met bijv fotoos erin dan kan zij die wel openen met de optie doel opslaan als, maar als ze gewoont klikt openen krijg ze de melding

Kan het netwerkpad niet vinden.

Misschien dat er bedoelt word naar de mailserver maar mail enz krijgt ze gewoon binnen dus de verbinding is er wel degelijk.

NU heb ik de search hiero geraadpleegd maar daar komt het probleem niet voor ook op google is nix te vinden.

http://www.google.nl/sear...an+netwerkpad+niet+vinden

Ik heb outlook opnieuw geinstalleerd sp2 erop gezet maar dit alles mocht niet baten ook heb ik haar account opnieuw toegevoegd.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Welk pad kan op dat moment niet gevonden worden? Misschien staan mydocuments niet goed in de policy of is de server onbereikbaar? Wat staat er in de eventlogs?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-07 20:15
in evenlogs staat er niets overin.

Server is gewoon bereikbaar... de andere gebruikers in de grouppolicy kunnen het allemaal wel. Zij heeft er sinds 4 weken last van.
Alle pc's zijn het zelfde zowel hard als softwarematig. maar elke gebruiker heeft een eigen lokaal profiel.

Ik hoop toch niet dat het daar aan ligt :)

hij geeft niet aan welk pad, alleen de ofut melding kan het netwerkpad niet vinden.

[ Voor 13% gewijzigd door andreict op 07-07-2005 12:26 ]