True Launch Bar equivalent

Pagina: 1
Acties:

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:42
Sinds kort heb ik de overstap gemaakt van Windows XP naar Windows XP x64. Nadeel is dat sommige dingen niet werken zoals ik hoopte.

Nu is 1 van mijn fijnste tooltjes EVER er mee gekapt, True Launch Bar, een snel bezoek aan hun website verteld mij dat ze er ooit wel mee bezig zijn geweest om hem te porten naar 64 bit, maar dit dus nog niet klaar is (en er wordt ook niet verteld of ze er nog mee bezig zijn).

Nu dus mijn vraag, is er een tooltje wat qua functionaliteit ongeveer gelijk is aan TLB ? Ik gebruik standaard alleen de pop-up menu'tjes, dus dat zou genoeg moeten zijn. Ik heb wel wat af-gegoogled, maar echt makkelijk zoeken is het niet naar een tooltje waarvan je de naam niet weet.

Ik hoop dat iemand me kan helpen.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Favorite Shortcuts van http://www.contextmagic.com/ misschien?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• sorted.bits
Tja, dat is er 1 inderdaad, maar die werkt vanuit een icoon uit de tray. Het liefst wil ik het op de plaats van de quick launch hebben.

• DeTeraarist
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-08 19:06

DeTeraarist

#Boots2Asses

Als je alleen de popupmenuutjes wilt, dan kun je je koppelingen als werkbalk instellen.

Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen

• sorted.bits
Ik heb geprobeerd er een mapje met short-cuts heen te slepen, maar dat werkt niet. Hoe werkt dat?

• DeTeraarist
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-08 19:06

DeTeraarist

#Boots2Asses

Slepen is nie genoeg, je moet de map kopieren, anders maak je een snelkoppeling.
't Zijn overigens wel de koppelingen die IE ook gebruikt.

't zijn gewoon mappen op je schijf, je vind ze in
C:\Documents and Settings\Username\Favorieten\Koppelingen\

[ Voor 59% gewijzigd door DeTeraarist op 07-07-2005 23:08 ]

Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen

• sorted.bits
Thanks, dat werkt inderdaad ook, misschien dat ik hier genoeg aan heb totdat TLB 64 uit komt (of dat ik maar weer XP x32 installeer).
Pagina: 1