Toon posts:

[Vraag]Welk geheugen

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Allemaal,

Ik ga een nieuwe PC bestellen en ik zit alleen nog te twijfelen over het geheugen, eerst zat ik te denken aan OCZ maar heb gehoord dat, dat in Nederland de levertijd hiervan nog al lang kon zijn.

Toen zat ik dus te denken aan corsair aangezien het een goede prijs/kwaliteits verhouding had, maar heb gelezen dat er in combinatie met AMD Athlon 64 hier nogal wat problemen mee waren of valt dat wel mee en zou ik voor Corsair-TWINX-1024-C2 gaan? Of kan ik beter een ander merk nemen?

Het gaat er bij mij vooral om dat het systeem stabiel loopt en dat ik er lekker op kan gamen.

De andere specs:

Tagan 480Watt voeding
Asus A8N-E
AMD Athlon 64 3500+ (Venice Core)
XFX Geforce 6800GT
Seagate Barracuda 7200.7 200Gb (word overgezet ouit oude PC)
Plextor PX-716A (word overgezet ouit oude PC)

• remyblok
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 27-07 17:22
Ben je van plan te gaan overclocken?
Zo ja, neem snel geheuen. Daar kan ik je verder weinig mee helpen.
Zo nee, kijk in de manual van de board en zie daar de "DDR400 Qualified Vendors List". Kies wat je een leuke prijs vind hebben. Je mag dan aanmenen dat het stabiel is, aangezien dat geheugen door asus zelf op dit type bord getest is.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:54

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

PMG FAQ

Lees de FAQ...

Belangrijkst is dat het compatibel is met je moederbord. Lees dus de compatibility report van je moederbordfabrikant. Kies daar dan datgene uit wat het best leverbaar is. Maar wederom, dit staat gewoon in de FAQ

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.