Audio output vertragen

Pagina: 1
Acties:

• Dreadramon
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-02 13:58
Ik zoek een programma (voor windows) dat in staat is om geluid input(mic in dit geval) te bufferen en een minuutje of 5 later weer af te spelen, en dit real time. Om mijn probleem wat duidelijker te maken zal ik het specifieke geval uit de doeken doen.

Ik ben admin van een leauge voor mohaa en we hebben het idee opgevat om de cupfinal via shoutcast te verslaan(aangezien mohtv op het moment niet werkt). Nou is het probleem dat de clans bang zijn dat er posities door worden vertelt en dat kan natuurlijk verholpen worden door een aantal minuten vertraging in te bouwen.

Ik heb op google gezocht maar niet echt iets gevonden, behalve 2 programma's die alleen op de mac draaiden en daar beschikken we niet over. Misschien weet een van jullie een programma, liefst freeware, shareware of een trialversie, omdat het nog maar een test is en als het geen succes is is het meteen weggegooid geld(maar als je alleen een betaalde versie weet, dan mag je die natuurlijk toch wel vermelden, dan kunnen we altijd nog zien).

Bij voorbaat dank,
Dennis