Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

MIO 268 - Andere kaart installeren

Pagina: 1
Acties:
  • 411 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet voor iemand op een MIO 268 de kaarten van de benelux en frankrijk en duitsland installeren. Ik heb de software op de pc geinstalleerd maar ik heb geen idee hoe ik nu die kaarten moet uploaden. Ik heb de software geprobeerd, deze bevat echter alleen een "herstel" functie. Op het moment dat ik de cd met de kaarten van de benelux, frankrijk en duitsland in de cdrom-drive stop en de herstel functie aanroep krijg ik een melding dat de cd niet leesbaar is. Ik heb op internet gezocht maar kan geen oplossing vinden. Bestaat er een andere manier om deze andere kaarten op de MIO te installeren?

• guido09
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-11 20:38
de maps kopieeren en plakken op het geheugen kaartje met een cardreader werkt het snelst.

been there, done that, bought the T-shirt

Verwijderd

maar als ik alles hebt geinstaleerd op sd kaar en ik wil op kaart major roads of europe naar bv spanje barcelona ........geeft hij aan kan niet berekenen om dat plaats geisoleerd is ??? wat betekend dit en wat doe ik er aan

mvg Ron