Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• beOnt
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02:23
Ik heb hier dus een GPS usb muiske gekocht, en appart Alturion pro erbij. Ik zou dus gewoon een route willen plannen vanaf de gps plaats dat hij vindt, maar overal moet je bij een route te plannen eerst een beginpplaats opgeven en een eindplaats, hoe kan men da in godsnaam een route plannen met behulp van dat gps geval?

Help onderwerpen van altuion zelf heb ik geprobeerd, maar niets specifiek gevonden.

Bedankt

• BNX
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 28-11 05:57

BNX

DIT wil ik ook wel weten ;-)

daarom deze topic-kick (na enkele maandjes)

DUS: waarom moet ik een beginplaats opgeven, de GPS weet toch waar ik
vanaf wil vertrekken???

info: v6.0 professional i.c.m. BU303 gps

[ Voor 12% gewijzigd door BNX op 10-11-2005 00:23 ]

| i5-12600k @ 5ghz | RTX 3070TI FE | LG 55” OLED | Thrustmaster TS-PC | T-CLM pedals |

• RetepV
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-10 11:41

RetepV

ALLES valt te repareren

BNX schreef op woensdag 09 november 2005 @ 22:26:
DUS: waarom moet ik een beginplaats opgeven, de GPS weet toch waar ik
vanaf wil vertrekken???
De GPS weet alleen waar hij is als hij een lock heeft. Nou ken ik die software van jullie niet, maar TomTom vertelt mij 'GPS-positie onbetrouwbaar' als mijn GPS uit staat of nog niet gelocked is. Zo lang de GPS positie onbetrouwbaar is, moet ik een startpositie invullen. Zo gauw de GPS positie wel betrouwbaar is hoef ik het niet meer. Ik denk dat jullie software net zo werkt.

Met sommige GPSsen kan het wel een paar minuten duren voordat er een lock is. En als je tussen gebouwen staat is het sowieso al wat moeilijk om een lock te krijgen.

Macbook Pro