Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Suggestie: quicksearch specifiek voor bookmarks

Pagina: 1
Acties:

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Net zat ik in mijn bookmarks van GoT te snuffelen. Zo af en toe gooi ik wat weg, en af en toe doe ik er een topic bij. Ik zag dat je in de quicksearch kunt zoeken in 'dit forum', 'dit topic' etc. Een ontzettend goede functie waar ik heel blij mee ben. Zou dit ook mogelijk gemaakt kunnen worden voor de quicksearch?

==
hoi

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

We kunnen het alicht vragen, maar daarvoor move ik je topic even naar React Bugs en Featurerequests :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Wat mij betreft wordt de search sowieso uitgebreid met meer mogelijkheden. Het doorzoeken van usernotes; pushmessages en topicreports zou bijvoorbeeld ook heel erg handig zijn voor moderators. :) Dit wordt alleen momenteel niet geindexeerd door Omega gok ik; dus de snelheid van dergelijke zoekopdrachten zou op een forum als GoT tot onacceptabele wacht-tijden leiden

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate