Computer loop altijd vast bij indoen cd (her.inst werkt niet

Pagina: 1
Acties:

• wout-hugo
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-09-2023
Zoals de topic titel al aangeeft, mijn computer loop altijd vast als ik er een cd in doe. Maakt niet uit of het nou de DVD-Writer of de speler is. Een herinstallatie heb ik ook al geprobeerd. Ook dat mocht niet baten

Mijn moederbord is een Asus A7V266-E RAID
DVD-Writer: Nec 1300
DVD Speler: Pioneer slot in

[ Voor 9% gewijzigd door wout-hugo op 06-07-2005 19:55 ]

MacBook Black C2D 2.16GHz 160GB 4GB -- Dell 24" -- iPhone 3G 16GB -- iPod Nano 3G -- Canon PowerShot S90 -- Smart Roadster Coupe

Verwijderd

Heb je geprobeerd met maar 1 van de twee in de pc te hangen? Dus enkel de writer of enkele de gewone drive aangesloten?

Andere IDE kabel(s)? Drives in een andere PC testen?

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:50

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Heb je auto-play al eens uitgezet?

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Westereen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:48
Bios Update als eens geprobeerd? Lijkt me stug dat er iets met beide DVD-station's aan de hand is...

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:45

breinonline

Are you afraid to be known?

Als in: in Windows loopt de computer vast (of heb je die herinstallatie via netwerk gedaan?) Welk OS draai je precies? Ik ga met Carnage mee, vervang de IDE kabel eens. Een klein breukje kan voor een hoop problemen zorgen.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• wout-hugo
Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 20:01:
Heb je geprobeerd met maar 1 van de twee in de pc te hangen? Dus enkel de writer of enkele de gewone drive aangesloten?

Andere IDE kabel(s)? Drives in een andere PC testen?
Ik zou de IDE kabels eens kunnen vervangen aan de drives ligt het niet.
Microkid schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 20:03:
Heb je auto-play al eens uitgezet?
Kan ik proberen, maar zou het erg veel zin hebben? Normaal deed ie het ook altijd gewoon.
Westereen schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 20:06:
Bios Update als eens geprobeerd? Lijkt me stug dat er iets met beide DVD-station's aan de hand is...
Dat heb ik voor 2,5 jaar ofzo wel een keer gedaan, maar weet nu niet goed meer hoe het moet. Dat wij eigenlijk ook mijn eerste ingeving maar ik kwam er niet meer uit. Kan iemand mij helpen?

MacBook Black C2D 2.16GHz 160GB 4GB -- Dell 24" -- iPhone 3G 16GB -- iPod Nano 3G -- Canon PowerShot S90 -- Smart Roadster Coupe

• wout-hugo
breinonline schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 20:08:
Als in: in Windows loopt de computer vast (of heb je die herinstallatie via netwerk gedaan?) Welk OS draai je precies? Ik ga met Carnage mee, vervang de IDE kabel eens. Een klein breukje kan voor een hoop problemen zorgen.
Herinstall is niet via het netwerk gegaan. Windows XP draait op m'n computer. IDE kabels ga ik strax even vervangen, nu nog geen in om de computer uit te zetten.

Pagina: 1