Toon posts:

[XP]Opstart Probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben een erg domme fout begaan. Ik wou mijn pc opstarten in safe mode en heb dit aan de hand van msconfig gedaan. Helaas werkt mijn muis niet in safe mode. Nu kan ik niet meer windows in om in msconfig safe mode uit te zetten.

Ik heb al verschillende muizen geprobeerd en keyboard doet ook niks. Verder heb ik aan de hand van F8 op een aantal andere manieren mijn pc proberen op te starten wat ook niet werkt.

Is er iemand die weet hoe ik safe mode uit kan zetten of eventueel mijn muis aan de praat zou kunnen krijgen?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Solace, zoals je weet is het hier op GoT de bedoeling dat je zelf wat onderzoek doet voordat je een topic opent. Enige argumentatie waarom de pc niet meer opstart is gewenst.

Als je muis het niet meer doet lijkt me dat je meer hebt uitgezet dan alleen het tabblad opstarten. Heb je misschien al eens geprobeerd om met de Windows-cd een recovery te doen? Of anders eens iets anders?

Desondanks zie ik weinig info over wat je al hebt geprobeerd. Ook kom ik geen info tegen over je probleem, en de specifieke foutmeldingen die je krijgt. Kijk eens in Problemen met booten, hoe kan je ze oplossen. en Windows Operating Systems - FAQ. Misschien is Windows XP en 2000 BSOD guide ook wel van toepassing. Ga na het doorlezen van deze documenten nog eens goed zoeken met de diverse zoekmachines. Dit probleem is vaker voorgekomen.

Mocht je er dan nog niet uit komen, open dan een nieuw topic, maar houd daarbij rekening met de punten in Algemene gedragsregels (Netiquette) en Windows Operating Systems - Policy. De stickies bovenaan de fora geven altijd extra info. Het zou een goede gewoonte zijn die door te nemen voor je een topic opent.

Zo zien we graag een heldere omschrijving van het probleem in de titel. 'Opstart probleem' zegt niet echt veel, aangezien een dergelijk probleem door 1001 dingen veroorzaakt kan worden.
Omdat er aardig wat info ontbreekt, sluit ik dit topic.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.