Toon posts:

Vertaal programma met complete zinnen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Voor communicatie met het buitenland moet ik telkens verschillende brieven opstellen. Nu ben ik opzoek naar een programma met een database erachter met complete zinnen (je zoekt dan op trefwoord), zodat ik grammatisch ik zeker weet dan de zin goed zijn. Vroegah heb ik met zo'n programma gewerkt echter ik heb geen idee hoe dit programma meer heet. Misschien kent iemand een soort gelijk programma. Hopelijk kan iemand mij hieraan helpen.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

zodat ik grammatisch ik zeker weet dan de zin goed zijn
Huh?

Maar hoe dan ook: welke talen? Lijkt me (als ik de vraag begrijp) wel relevant als je niet zelf de zinnen wilt gaan intypen en als je dat wel wilt is er zelf een controle eromheen bakken net zo makkelijk :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Verschillende talen o.a. Engels, Duits, Spaans en Frans. Je gebruikt meestal veel standaard zinnen in een combinatie. En programma waarmee ik heb gewerkt gaf je bijvoorbeeld leveringsvoorwaarden als treftwoord. Bijvoorbeeld FOB (free on board) hierbij kreeg je de geschikte zin. Zo met meerdere zoeken kwam je uiteindelijk op een complete brief.

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2005 18:33 ]