Geforce 6200 NV43 A4: Pipelines Unlocken

Pagina: 1
Acties:

• DusL
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-01 12:40
Hallo,

Ik zit hier met een probleem. Ik heb een Geforce 6200 NV43 revisie A4 van MSI. Zoals jullie waarschijnlijk weten heeft Nvidia op deze revisie een hardware block op de kaart gezet. Hierdoor kan ik de 4 gelockte pipelines die op de core zitten niet unlocken. De kaart reageert niet op programma's zoals Rivatuner. Nu vraag ik me af, hoe kan ik de pipelines toch unlocken? Moet ik het BIOS flashen naar die van een 6600? (misschien dat de blokkade dan opgeheven wordt?) Alvast bedankt.

DusL

• un1ty
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-06-2025

un1ty

Join the Arena!

volgens mij is dat net zoiets als toen met die nForce 4 ultra chipjes..
even koeler eraf..
en door 'gelaserde' puntjes met potlood streepje verbinden

void main(){ printf("Hello tweakers!"); }

Verwijderd

DusL schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 17:26:
Hallo,

Ik zit hier met een probleem. Ik heb een Geforce 6200 NV43 revisie A4 van MSI. Zoals jullie waarschijnlijk weten heeft Nvidia op deze revisie een hardware block op de kaart gezet. Hierdoor kan ik de 4 gelockte pipelines die op de core zitten niet unlocken. De kaart reageert niet op programma's zoals Rivatuner. Nu vraag ik me af, hoe kan ik de pipelines toch unlocken? Moet ik het BIOS flashen naar die van een 6600? (misschien dat de blokkade dan opgeheven wordt?) Alvast bedankt.

DusL
Met software kun je je kaart niet fysisch veranderen. :9 >:)

• DusL
Is er dan ergens een website of iets dergelijks waarin uitgelegd wordt wat je zoal qua hardware moet doen? BTW, werkt een BIOS flash niet?

Verwijderd

Volgens mij kun je alleen de A2's unlocken

• DusL
Oke, softmodden gaat dus niet lukken. Zijn er ook andere opties zoals hardmodden. Zo ja, hoe?
DusL
Pagina: 1