Lege regel onder tabel in IE met height=100%

Pagina: 1
Acties:

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-05 06:59

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Topicstarter
Mijn site staat hier:

http://onlywomenshould.servebeer.com/index.html

Het stomme is alleen, dat als je hem laadt of je klikt een beetje in het menu dat dan een lege regel ontstaat onder de tabel, wat dus lelijk uitziet. Als ik nu refresh klik in IE dan is die regel weg. Iemand een idee?

Het stomme is dat ik een vrijwel identieke site heb, maar deze is links uitgelijnd en hierbij treedt het probleem niet op. Maar dat maakt in dit geval niet uit. Ook is er zeg maar een extra td onderaan met mijn copyright onzin. Misschien dat dat het is.

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:39
Wat heb je zelf allemaal al geprobeerd dan?

Motor onderhoud bijhouden

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-05 06:59

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Topicstarter
Ik heb de alignment geprobeerd, maar ik denk dat ik hem maar helemaal opnieuw moet doen, omdat het waarschijnlijk ergens in een heel klein gek dingetje zit. Kan iemand met firefox es kijken of hij die lege regel ook krijgt of dat de tabel helemaal de lengte van de site heeft. Het stomme is gewoon dat na een refresh het direct werkt in IE.

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
www.getfirefox.com en kijk zelf ;)

Heb even voor je gekeken, en firefox kent het probleem niet wat je beschrijft :).

• Robbbert
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-03 12:58
Zet eens het volgende in de body:
rightmargin="0" bottommargin="0" scroll="auto"

Als het goed is, dan is die regel weg en staat er ook geen scrollbalk meer als dat niet nodig is.
Als je wel altijd een scrollbalk wilt hebben haal dan scroll="auto" weg of vervang door scroll="yes"