Toon posts:

[Tabellen]Eerst is Height niet 100%, na reload wel....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met een webpagina, ik wil de webpagina gecentreerd op de website hebben staan, dit was geen probleem alleen nu heb ik wat wijzigingen aangebracht en nu is er iets misgegaan met 1 van de 3 pagina's.

De derde pagina (tevens ook de aangepaste pagina) is eigenlijk goed, de 2 andere niet.
De 2 andere pagina's die staan iets naar links en iets te ver naar boven bij het laden van de pagina, wanneer ik nu reload, dan staan ze wel op de goede plek.

Dit komt doordat er boven en onder de inhoud van de pagina 2 cellen staan, die de rest van het beeld onzichtbaar zouden moeten uitrekken. Maar wanneer die 2 pagina's voor de eerste keer geladen worden dan zijn die niet voor 100% uitgerokken, maar na het reloaden wel en dan staan ze op de goede plek.

Het gaat om de volgende pagina:
Link

Contact is aangepast en zo zou het moeten staan, als je deze herlaad gebeurd er niks.
Maar Portfolio en Het bedrijf staan bij het laden op de verkeerde plek en na een reload op de goede plek...hoe kan dit?

mvg.

• Robbbert
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-03 12:58
Dat probleem is er volgens mij alleen met Internet Explorer.
Met Firefox heb ik er geen last van.

Verwijderd

Topicstarter
@Rrobbbert

Klopt inderdaad...Ik heb nog wat breedtes vergeten van cellen, misschien dat het daar aan ligt, ik puzzel nog even verder.

Verwijderd

Topicstarter
Er zitten geen fouten meer in de code, d.w.z. ik heb alle breedtes aan alle cellen gegeven, en gekeken of er niks te breed was in een cel, maar toch blijft het probleem zich voordoen.

Waarom is de site na een reload wel goed en ervoor niet..... 8)7

Update:

Ik heb het probleem gevonden....
In de contact pagina werk ik met een stylesheet, in de andere 2 pagina's nog niet..
Wanneer ik <LINK REL....> weghaal uit de Contact pagina, dan is de pagina weer zoals eerst, goed dus.

Wel leuk dat het opgelost is maar hoe kan dit???? of waarom is dit?

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2005 15:57 ]