Toon posts:

Websdisc ruimte checken

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb reeds diverse bronnen geraadpleegd (GoT, hotscripts, google) maar kan er nagenoeg niets over vinden. Ik weet ook niet of het überhaupt wel mogelijk is.

Wanneer je online (dus niet via een CS) wilt bekijken hoeveel ruimte er nog beschikbaar is op de server (linux, fedora) welk richting moet ik dan opkijken / denken.

Het betreft hier niet een scale aan gegevens wat beschikbaar moet zijn, maar gewoon de hoeveelheid vrije webruimte die nog over is.

Ik realiseer me, dat dit erg richting een request gaat, maar op een andere manier kom ik geen stap verder.

• Rwin
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-03 14:17

Rwin

Ondertitel

als de webserver het ondersteund moet er een script opstaan die dat kan weergeven.

RoadLash, eigen werk rockband | StringKings, rock covers

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-05 16:01

André

Analytics dude

[search=vrije ruimte server]

Daar staan wel enige topics tussen?

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-04 22:07

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Zie André. ;)

Overigens, als je die zoekquery specificeert voor het juiste subforum (Non-Windows Operating Systems, waar men verstand heeft van Linux en dergelijke), dan ben je er al veel sneller uit: klik

Verder kunnen we hier niet zo gek veel met dit topic. Het is erg vaag (ik lees niet eens in welke taal je werkt), en aangezien het bovendien een zoekvraagje is, doe ik dit topic maar op slot. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.