Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Verwijderd
Pioneer 104/A04, bij de A04SZ (=retail slot-in versie) krijg je ook nog eens gratis DVD's van X-files the game en Baldur's gate. Je kunt ook een AOpen 1040 kopen, is identiek aan de Pioneer...
En is hij ook regiovrij te krijgen?
Verwijderd
Ik heb zelf de samsung 6/32 drive perfect ding, en het beste van alles nog te krijgen ook wat met de dvd speler van pioneer wat moeilijker is. O en de samung 6/32 is standaard regio vrij
Verwijderd
Beaves; zowel de Pioneer als de AOpen kun je erg makkelijk regiovrij maken met een firmware flash, je moet wel ff goed opletten dat je niet de verkeerde download, omdat er in de firmware wel verschil zit tussen AOpen en Pioneer (het zijn althans verschillende files, misschien werken ze wel bij allebei...)
Ik heb de AOpen pas gekocht (de Pro versie,slot in dus) en ik gebruik hem nu icm een Hollywood Plus PEG kaart. En ik kan je zeggen: dat is wel wat hoor. Superstrak beeld, prachtig! Ik heb 'm nog niet regiovrij geflashed, dat is m'n projectje voor vanmiddag
En dan kan ik lekker 'Walking with dinosaurs' kijken op m'n tv! Woohoo!
Bedankt iedereen, ik denk dat ik voor de AOpen 1040 ga.
Verwijderd
Neem dan de slot-in versie , daar schuif je het cd'tje in, hij staat erom bekend dat hij daardoor superstabiel en daardoor ALLES leest, zelfs beschadigde RW shit!
Vrienden van mij hebben ook zo'n slot in geval en dat werkt inderdaad wel fijn ja, nou alleen nog ff naar pricewatch toefietsen om te kijken waar dat ie op voorraad is.
Pagina: 1