Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feat] profile linkje in myreact

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Topicstarter
Ik zat zojuist eens te kijken naar de algemene "myreact" pagina, zoals deze

Hier zie je rechts een lijstje met links staan, zou hier ook het profile linkje wat rechts staat naar toe kunnen verhuizen, het lijkt me dat die daar handiger staat dan zo eenzaam en slecht bereikbaar aan de linkerkant :) (dubbel uitgevoerd kan natuurlijk ook)

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Moderators hebben naast het linkje 'Bekijk profiel' nog vier linkjes naar admindingen (notes, PM's, linkje naar de admin enzo). Mogelijk verklaart dat voor jou waarom het is zoals het is :) .

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Topicstarter
Daar links bedoel je?
Bij mij staat daar ook nog "wijzig profiel" en "reset session" enzo, maar mijn vraag is gewoon of dat profiel linkje (ook) naar rechts kan waar het beter staat, namelijk in het lijstje met "Links" :)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Erkens schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 13:47:
Daar links bedoel je?
Bij mij staat daar ook nog "wijzig profiel" en "reset session" enzo, maar mijn vraag is gewoon of dat profiel linkje (ook) naar rechts kan waar het beter staat, namelijk in het lijstje met "Links" :)
Naast jouw lijstje links hebben wij nog een lijstje admindingen. Zo dus:Afbeeldingslocatie: http://spider007.net/GoT/myreact_mod_screenshot.png
Het is ook niet makkelijk om daar 'even' iets aan te veranderen; het huidige design is redelijk stabiel en de voorgestelde aanpassing biedt verder ook weinig voordelen :) De reset button zou dan namelijk ook nergens meer passen; net zoals de wijzig profiel button :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Topicstarter
Waarom zou dat "Bekijk profiel" linkje niet gewoon naar de rechterkant (eventueel erbij) kunnen? Plek zat aan die kant ljikt me.
En een icoontje is er ook gewoon voor Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/profile.gif dus ik snap het hele probleem niet :?
Ik zou het namelijk handig vinden (en duidelijker) als dat linkje aan de rechterkant staat, daar waar ook het email adres etc staat.
En wat maakt het uit als hij dan dubbel staat? Er is wel meer redundant uitgevoerd in de templates ;)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:38

crisp

Devver

Pixelated

De 'Links' sectie is meer bedoelt voor externe data zoals ICQ/MSN/Homepage en een interne link (profiel) hoort daar imo niet thuis.

Intentionally left blank

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Topicstarter
crisp schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 00:12:
De 'Links' sectie is meer bedoelt voor externe data zoals ICQ/MSN/Homepage en een interne link (profiel) hoort daar imo niet thuis.
Waarom zit dat "voeg toe aan buddies" dan wel daar :?
Ik wil vaker het profiel van iemand bekijken dan de myreact pagina waar weinig opstaat, en als dan ook het linkje naar het profiel op een onduidelijke plek zit...

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

mwa, 'profiel' onder de profiel-sectie vind ik niet onlogisch :?

Intentionally left blank

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Topicstarter
crisp schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 00:21:
mwa, 'profiel' onder de profiel-sectie vind ik niet onlogisch :?
mja, dat kopje klopt ook niet helemaal want er staat weinig wat met het profiel te maken heeft imo. Meer dan een nickname staat er in principe niet. Als hier nu ook de andere velden uit het profiel staan, ja dan wel.
Maar ik begrijp dus dat het ongewenst is om dat linkje _ook_ aan de rechterkant te hebben? jammer dat er zo moeilijk gedaan wordt over een simpel linkje terwijl over een nieuwe feature zoals die "check images" gelijk toegevoegd wordt zonder over de nadelen na te denken (irritante extra knop enzo)

[ Voor 19% gewijzigd door Erkens op 15-07-2005 00:28 ]

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Erkens schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 00:25:
[...]
Maar ik begrijp dus dat het ongewenst is om dat linkje _ook_ aan de rechterkant te hebben? jammer dat er zo moeilijk gedaan wordt over een simpel linkje terwijl over een nieuwe feature zoals die "check images" gelijk toegevoegd wordt zonder over de nadelen na te denken (irritante extra knop enzo)
dat heb ik niet gezegd ;) an sich heb ik er weinig problemen mee om dat linkje te dupliceren naar de rechterkant, maar ik denk echter dat er a) ueberhaupt maar weinig gebruik van die link gemaakt wordt, en b) mensen die graag iemands profiel willen bekijken het linkje wel weten te vinden.

vwb de "check images" - dat is bèta en kan nog veranderen; wellicht hangen we het tzt wel gewoon op de onsubmit, of verplaatsen we het naar een minder prominente plek...

Intentionally left blank

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-11 08:45

dawuss

gadgeteer

Interface technisch denk ik ook dat het beter is om het linkje aan de rechterkant te zetten (zelfs in een mod-interface vind ik het logischer ogen).

Daar kijk je tenslotte als je meer over de user wil weten.

Waar het ook uiteindelijk staat, 1 ding mag in mijn ogen sowieso niet ontbreken: een icoontje.

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-11 23:57
Wat me nu net wel opvalt, waar komt het linkje dan te staan in je eigen myreact? Want daar staan ipv de contactgegevens rechts dan ineens je notepad. Blijft daar het linkje dan wel aan de linkerkant staan? :)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Erkens schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 00:25:
[...]

Waarom nou weer steken onder water, als een request niet wordt meegenomen. De enige reden voor jou om die link te verhuizen is blijkbaar omdat die link links anders zo alleen staat :?

[ Voor 17% gewijzigd door BtM909 op 15-07-2005 09:06 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Topicstarter
BtM909 schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 09:01:
[...]

Waarom nou weer steken onder water, als een request niet wordt meegenomen. De enige reden voor jou om die link te verhuizen is blijkbaar omdat die link links anders zo alleen staat :?
niks steken onder water, dat maak jij ervan.
En als je gewoon had gelezen dan had ik er gewoon datzelfde linkje ook aan de rechterkant, ik snap niet wat daar op tegen is...
Ik bedoel ik kom met een idee wat weinig werk is, wat een verbetering is voor de interface en het enige wat er gebeurd is "gezeik". Kom je bij een random andere feature die hier gevraagd wordt dan wordt er niet gediscussieerd maar direct als een beta toegepast...
Morax schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 08:56:
Wat me nu net wel opvalt, waar komt het linkje dan te staan in je eigen myreact? Want daar staan ipv de contactgegevens rechts dan ineens je notepad. Blijft daar het linkje dan wel aan de linkerkant staan? :)
gewoon waar die nu ook al staat?

[ Voor 14% gewijzigd door Erkens op 15-07-2005 09:39 ]

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Erkens schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 09:37:
[...]

niks steken onder water, dat maak jij ervan.
[..]
Ik bedoel ik kom met een idee wat weinig werk is, wat een verbetering is voor de interface en het enige wat er gebeurd is "gezeik". Kom je bij een random andere feature die hier gevraagd wordt dan wordt er niet gediscussieerd maar direct als een beta toegepast...
Hoe noem je dit dan... :/

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Topicstarter
BtM909 schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 09:46:
[...]

Hoe noem je dit dan... :/
dat is een conclusie van mijn waarnemingen :/

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Erkens schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 11:09:
[...]

dat is een conclusie van mijn waarnemingen :/
En dus is dat ook gezeik. Je geeft wel degelijk een steek onder water en suggereert half dat wij speciaal voor jou moeilijk doen. Overigens mijn interpretatie van jou gevoel, dus daar kan je compleet geen rechten aan ontlenen.

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.